اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

معرفی برگزدیگان جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس

معرفی برگزدیگان جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4318 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
معرفی برگزدیگان جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس |‌ برگزیدگان جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس مشخص شدند.

معرفی برگزدیگان جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایلنا، علیرضا خامسیان (دبیر اجرایی جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس) با بیان اینکه جشواره عکاسی از پرندگان مهاجر در روزهای چهارم الی یازدهم آذر با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد؛ گفت: از تعداد ۱۰۰ شرکت کننده در این جشواره ۷۶ نفر آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیأت داوران در دو بخش عکاسی موبایل و عکاسی حرفه‌ای نفرات اول تا سوم را با وسواس و دقت بسیار انتخاب کردند.

 وی افزود: در بخش عکاسی موبایل  آرزو کریمی، مرجان موسوی و مریم نراقی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. در بخش حرفه‌ای نیز محمد حسنی، مهدی حیدر و موسی الرضا رضاییان به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. همچنین در این بخش از سپیده برازنده تقدیر می‌شود.

 خامسیان با اشاره به استقبال خوب بانوان از این جشنواره تصریح کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره صرفاً از استان تهران نبودند و از دیگر شهرهای ایران در این جشنواره شرکت کردند و برگزیده سوم بخش حرفه‌ای از شهرستان شاهرود است.

 دبیر اجرایی جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس همچنین خاطر نشان کرد: هیأت داوران برای نمایشگاه عکس از آثار رسیده ۲۸ اثر در بخش عکاسی حرفه‌ای و ۸ اثر ارسالی در بخش عکاسی موبایل انتخاب کردند.

 وی با بیان اینکه نیمی از شرکت کنندگان در جشنواره عکاسی از بانوان بودند، گفت: طی مراسم ویژه‌ای و با حضور شهردار منطقه ۲۲ و اعضاء شورای شهر تهران و مدیران شهری جوایز برگزیدگان به آنها اهدا خواهد شد.

 خامسیان در پایان از زحمات اعضای هیأت داوران، سرکار خانم مریم قهرمانی زاده و آقایان احسان رأفتی و امیر گلی پور قدردانی کرد.

Visits: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا