اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی / ایران و العراق لا یمکن الفراق

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی / ایران و العراق لا یمکن الفراق | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4338 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی / ایران و العراق لا یمکن الفراق

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی / ایران و العراق لا یمکن الفراق | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرمقاومت به نقل از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، برگزیدگان مسابقه عکاسی اربعین حسینی «ایران و العراق لا یمکن الفراق» که توسط «الامه» پایگاه مطالعات بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اعلام شدند.
پس از پایان مهلت ارسال آثار به این مسابقه عکاسی نزدیک به ۵۰۰ اثر از بیش از ۱۰۰ نفر از زائران حسینی از شهرهای مختلف کشور در این مسابقه شرکت کردند.
در مرحله اول بیش از ۱۰۰ عکس برتر با نظر هیات انتخاب برای حضور در بخش دوم انتخاب شد و در مرحله دوم نیز ۲۰ عکس به مرحله پایانی و داوری راه پیدا کرد.
داوران پس از بررسی هیچ یک از عکس های ارسال شده را حایز مقام اول ندانستند اما ۲ نفر را حایز مقام دوم و سوم شناختند که علی ابک نفر دوم شد و علی شعبانی و جمال زبیدی نفرات سوم هستند.
عکس های برتر این مجموعه در ایام اربعین سال ۹۸ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
همچنین برگزیدگان می توانند در روزهای ۴ و ۵ دی با مراجعه به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به آدرس تهران خیابان ۱۶ آذر نبش نصرت پلاک ۶۰ نسبت به دریافت جایزه اقدام کنند.
به هر یک از نفرات برگزیده علاوه بر جایزه نقدی، جایزه ای معنوی متبرک به حرم های عتبات عالیات تقدیممی‌شود.

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا