اخبار هنرهای تجسمیفراخوان گرافیتیفراخوان گرافیکفراخوان نقاشی

خلق بزرگترین نقاشی خیابانی جهان در کره جنوبی

خلق بزرگترین نقاشی خیابانی جهان در کره جنوبی | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4377 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
خلق بزرگترین نقاشی خیابانی جهان در کره جنوبی | خلق اثری هنری روی دیوار یک سیلوی غله در کره جنوبی، در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین نقاشی خیابانی جهان به ثبت رسید.

خلق بزرگترین نقاشی خیابانی جهان در کره جنوبی | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این نقاشی که زندگی پسر بچه ای را تا دوران بزرگسالی اش به تصویر می کشد، نمای بیرونی انباری بزرگ در شهر بندری «اینچئون» واقع در غرب سئول (پایتخت) را پوشانده است. 
این اثر هنری به طول ۲۳ هزار و ۶۸۸ مترمربع، عنوان طویل ترین نقاشی دیواری را به خود اختصاص داده است. 
مقام های محلی به منظور از بین بردن نگرش منفی نسبت به تاسیسات صنعتی قدیمی در این شهر، سفارش خلق این تصویر را دادند. 
ایده خلق این اثر از طرح های هنری سال های ۱۹۲۰ نشات می گیرد که در آمریکا و مکزیک رواج داشته است و ۲۲ هنرمند با استفاده از بیش از ۸۵۰ هزار لیتر رنگ در این نقاشی، داستانی از فصول مختلف سال را روایت می کنند. 
برای طراحی این نقاشی از پوشش ۱۶ کتاب با اختصاص هزینه ۴۸۷ هزار دلاری، بهره گرفته شده است و مقام های محلی امیدوارند که این نقاشی دیواری، گردگشری را در جزیره «ولمی» به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران در نزدیکی اینچئون رونق بخشد. 

Visits: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا