اخبار هنرهای تجسمیفراخوان گرافیکمعرفی هنرمند

حضور هنرمند ایرانی در سه سالانه هنر معاصر آسیا پاسیفیک

حضور هنرمند ایرانی در سه سالانه هنر معاصر آسیا پاسیفیک | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4456 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
حضور هنرمند ایرانی در سه سالانه هنر معاصر آسیا پاسیفیک | آثاری از ایمان راد در نهمین سه سالانه آسیا پاسیفیک در گالری کویینزلند به نمایش درآمده است.

حضور هنرمند ایرانی در سه سالانه هنر معاصر آسیا پاسیفیک | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین در این نمایشگاه هنرمندان برجسته از سراسر آسیا و اقیانوس آرام گردهم آمده‌اند. این نمایشگاه هنر معاصر، ترکیبی منحصر به فرد از خلاقیت و بینش بین فرهنگی را ارائه می‌دهد. در این مجموعه بیش از ۴۰۰ اثر هنری از بیش از ۸۰ هنرمند، مجموعه‌دار و گروه به نمایش درآمده است که هنر جدید خلق شده در آسیا، اقیانوس آرام و استرالیا را در کنار هم جمع می‌کند.

در کنار این نمایشگاه ۳ برنامه نمایش فیلم، ۷ برنامه برای فعالیت‌های کودکان و ۵ ماه برنامه‌های مداوم و روزانه برگزار می‌شود.

ایمان راد متولد ۱۳۵۸ در مشهد و ساکن نیویورک است. او در آثار خود از رسانه‌های مختلف از جمله نقاشی، گلدوزی، گرافیک و… استفاده می‌کند. در این آثار متنوع، او بر تأثیرات نقاشی مینیاتور، نسخه‌های خطی فارسی، هنر عامیانه، معماری اسلامی و فرهنگ تصویری اینترنتی تأکید می‌کند.

او این منابع محلی را با موضوعات معاصر ترکیب می‌کند تا چیدمان‌های نقاشی دیواری گونه خود را به وجود آورد. به طور سنتی عناصر تزئینی مانند پرندگان، میوه‌ها و گل‌ها وارد این آثار شده و به صورت غیر طبیعی ظاهر می‌شوند. این المان‌ها با رویدادهای اجتماعی و لحظات تاریخی درهم آمیخته می‌شوند و به شکلی عجیب و غریب در معرض دید بیننده قرار می‌گیرند.

نمایشگاه سه سالانه هنر معاصر آسیا پاسیفیک تا روز ۲۸ آوریل سال ۲۰۱۹ در گالری هنر مدرن استرالیا برپاست.

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا