فراخوانفراخوان چاپ دستیفراخوان نقاشی

انتشار فراخوان جشنواره دانشجویی نقاشی ژکال

انتشار فراخوان جشنواره دانشجویی نقاشی ژکال | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4503 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
انتشار فراخوان جشنواره دانشجویی نقاشی ژکال | چهارمین جشنواره دانشجویی ژکال فروردین‌ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

انتشار فراخوان جشنواره دانشجویی نقاشی ژکال | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی ژکال مانند سه دوره گذشته در پی کشف استعدادهای جوان و هنرمند در دانشگاه‌ها است و سعی دارد تا با برگزاری جشنواره تخصصی نقاشی، توجه به مطالعه و دانشِ روز در این زمینه را به دانشجویان یادآوری کند و این امکان را به آن‌ها بدهد تا بتوانند توانایی خود را در فضایی حرفه‌ای به نمایش گذاشته و مورد ارزیابی قرار دهند.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید دانشجوی یکی از موسسات آموزش عالی، وزارت علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران در هر یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد باشند. همچنین تمامی دانشجویان رشته نقاشی که حداکثر یک سال از تاریخ پایان‌نامه آنها می‌گذرد می‌توانند در بخش غیررقابتی نمایشگاه شرکت کنند.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر با سه اثر که زمان خلق آنها مربوط به دو سال اخیر باشد، در جشنواره شرکت کند. موضوع و تکنیک اثر، آزاد است و اثر می‌تواند نقاشی، چاپ دستی، کلاژ یا طراحی باشد.

ثبت‌نام و ارسال آثار فقط از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی  www.jokalfestival.com امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان از ۱۵دی تا ۱۵ بهمن‌ماه برای ارسال فایل آثار خود فرصت دارند.

نمایشگاه آثار در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

Visits: 33

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا