فراخوانفراخوان طراحی

فراخوان جایزه طراح جوان ژکال

فراخوان جایزه طراح جوان ژکال | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4506 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

فراخوان جایزه طراح جوان ژکال

فراخوان جایزه طراح جوان ژکال | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین در دوران معاصر در زمانه ظهور رسانه‌های جدید، دیگر طراحی تحت سیطره نقاشی نبوده بلکه خود را به عنوان یک مدیوم هنری  مستقل مطرح می‌کند. اهمیت طراحی به عنوان یک فرم بیانی آزاد و خلاقانه هنری، ما را بر آن داشت تا جشنواره چهارم نقاشی ژکال با اخذ رویکردی تازه و در بخشی با عنوان “جایزه طراح جوان” این مدیوم هنری را نیز در حیطه توجه خود قرار دهد. هدف این بخش آن است تا ضمن معرفی هنرمندان خلاق و جوان، بر ضرورت نگاه خلاقانه در  نقاشی و اهمیت نگاهی نو به طراحی تاکید شود.

شرکت‌کنندگان الزاما باید دانشجوی یکی از موسسات آموزش عالی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در هر یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد باشند.

موضوع و تکنیک اثر آزاد است و علاقه‌مندان به شرکت در جایزه‌ طراح جوان باید از تاریخ ۵ دی تا ۱۵ بهمن‌ماه، آثار خود را با هشتگ ” #ژکال_طراح_جوان” در صفحه‌ اینستاگرام خود پست کنند.

داوری مرحله اول از روی آثار تگ شده انجام می‌شود. لازم به ذکر است به دلیل انتخاب طراح و نه یک اثر صرف، خلاقیت و توانایی‌های عمومی هنرمند جزو ملاک‌های داوری خواهد بود. از این رو وجود دیگر آثار طراحی هنرمند در صفحه‌ اینستاگرام وی امکان ارزیابی دقیق‌تر را فراهم می‌نماید.

اثر برتر به بخش نمایشگاهی راه خواهد یافت. این دوره جایزه طراح جوان با حمایت دکتر جمال عرب‌زاده و به داوری داریوش حسینی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی‌های زیر مراجعه کند :

Website:   www.jokalfestival.com

Visits: 17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا