اخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانیهنرهای تجسمی

کارگاه‌های جشنواره «هنر جوان» در همه ایران برگزار می‌شود

کارگاه‌های جشنواره «هنر جوان» در همه ایران برگزار می‌شود | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4577 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
کارگاه‌های جشنواره «هنر جوان» در همه ایران برگزار می‌شود | برنامه کارگاه‌های آموزشی و تخصصی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» اعلام شد.

کارگاه‌های جشنواره «هنر جوان» در همه ایران برگزار می‌شود | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرمقاومت به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» کارگاه‌های آموزشی و تخصصی خود را در شهرهای متفاوت ایران برگزار می‌کند.
کارگاه پوستر این جشنواره با تدریس مهدی حاجی محمدی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ دی ماه به میزبانی حوزه هنری استان مازندران در شهر ساری برگزار می‌شود.

همچنین حوزه هنری استان سمنان روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه میزبان هنرجویان رشته‌های تصویرسازی و عکس است؛ این کارگاه‌ها به ترتیب با تدریس مرتضی اسدی و مجید ناگهی برگزار می‌شود.
در شهر یزد نیز روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه، صابر شیخ رضایی و حسین یوزباشی در بخش پوستر به آموزش می پردازند. 
در حوزه هنری شهر زاهدان نیز محسن نوری نجفی، آموزش کاریکاتور و صابر شیخ رضایی، آموزش طراحی پوستر را ارائه می دهند و این کارگاه‌ها روزهای چهارشنبه پنجشنبه، ۱۲ و ۱۳ دی ماه در این شهر برگزار می‌شود.

در برخی دیگر از مراکز استان‌ها از جمله بندرعباس و یاسوج نیز پیش از برگزاری هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» کارگاه‌هایی تخصصی در رشته‌های مختلف با حضور استادان مطرح و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.
کارگاه‌های آموزشی جشنواره هنر جوان در تهران نیز در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه برگزار می‌شود؛ کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، علی وزیریان، حبیب صادقی، سیدمسعود شجاعی و محمد خزایی مدرسان این کارگاه‌های تخصصی هستند.

متقاضیان شرکت در این کارگاه‌ها باید ابتدا آثار خود را با مقررات اعلام شده در سایت سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده تا در صورت پذیرفته شدن اثرشان در این مرحله نسبت به حضور درکارگاه اقدام کنند.
هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در کارگاه ۲۰ دی اعلام شده است.

Visits: 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا