آموزشیاخبار هنرهای نمایشیبازیگریفراخوانفیلمنامه

برپایی کارگاه‌ بازیگری و کارگردانی با تمرکز بر آثار اکبر رادی

برپایی کارگاه‌ بازیگری و کارگردانی با تمرکز بر آثار اکبر رادی | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4606 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
برپایی کارگاه‌ بازیگری و کارگردانی با تمرکز بر آثار اکبر رادی | کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی، بازیگری و کارگردانی (با تمرکز بر آثار اکبر رادی) در قالب بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه‌ بازیگری و کارگردانی با تمرکز بر آثار اکبر رادی | به گزارش آتلیه اثرهتری به نقل از ایرنا، بخش جنبی جشنواره تئاتر اکبر رادی در قالب سه کارگاه آموزشی با حضور و تدریس هادی مرزبان، محمد چرمشیر و مهدی کوشکی با برگزار می‌شود. 

این کارگاه ها با همکاری موسسه افرامانا در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر تهران و از روز سه‌شنبه ۱۸ دی تا پنجشنبه ۲۰ دی برپا خواهد بود. 
«روایت‌شناسی و تحلیل روایت در نمایشنامه‌های اکبر رادی با تمرکز بر نمایشنامه روزنه آبی «عنوان نخستین کارگاه بخش جنبی جشنواره است که توسط محمد چرمشیر از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ روز سه شنبه ۱۸ دی برگزار می‌شود. 

هادی مرزبان نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه کارگاه «رویکردهای نوین به آثار اکبر رادی در کارگردانی» را برگزار می‌کند. همچنین مهدی کوشکی در کارگاه «مواجهه با نقش در نمایشنامه‌های اکبر رادی» از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۰ دی با شرکت‌کنندگان سخن می‌گوید. 

محل برگزاری کارگاه‌ها تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاتر شهر تهران بوده و متقاضیان شرکت و حضور در کارگاه‌های مذکور از طریق دبیرخانه جشنواره ثبت نام کنند. 

*داوران مسابقه مونولوگ جشنواره اکبر رادی 
همچنین با حکم بهزاد صدیقی (دبیر نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی) گروه داوری بخش مسابقه مونولوگ جشنواره متشکل از محمد رحمانیان، پانته‌آ پناهی‌ها و رضا ثروتی انتخاب و معرفی شدند. 
بخش مسابقه مونولوگ جشنواره با حضور شش گروه از روز شنبه ۱۵ دی تا روز پنجشنبه ۲۰ دی سال‌جاری در سالن‌های استاد سمندریان، استاد انتظامی و استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. 

ضمن اینکه بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره همه اجراها ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. 
نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و توسط بنیاد اکبر رادی از ۱۴ تا ۲۲ دی سال جاری در مجموعه ایرانشهر، خانه هنرمندان، نگارخانه‌های آریا و نقش جهان و تئاتر شهر تهران برگزار می‌شود. 

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا