اخبار هنرهای تجسمیفراخوان نقاشی

آیدین آغداشلو رییس داوران دوسالانه دامونفر

آیدین آغداشلو رییس داوران دوسالانه دامونفر لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4824 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
آیدین آغداشلو رییس داوران دوسالانه دامونفر | آیدین آغداشلو با حکمی از سوی رییس هفتمین دوسالانه «دامون‌فر»، داور این رویداد هنری شد.

آیدین آغداشلو رییس داوران دوسالانه دامونفر | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا، این چهارمین باری است که آیدین آغداشلو مسوولیت شورای داوری این رویداد جوانانه که ویژه نقاشان زیر ۲۵ سال ایران است را می‌پذیرد. او در دوره نخست این رویداد در تابستان ۸۵ و نیز در سال‌های ۹۳ و ۹۵ عهده‌دار این سمت بود.

پیش از این چهره‌هایی نظیر سید محمد احصایی، فرح اصولی، فرشید مثقالی، محمد ابراهیم جعفری، حسین خسروجردی، معصومه مظفری، بابک اطمینانی، سید مهدی حسینی، حبیب الله صادقی، محمد علی بنی اسدی،پویا آریان پور، بهنام کامرانی، آریا اقبال، رزیتا شرف‌جهان، بهرنگ صمدزادگان، مصطفی اسداللهی… در شورای داوری «دامون‌فر» حضور داشتند.

هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در هفتمین دوسالانه نقاشی «دامون‌فر» تا سوم بهمن ماه فرصت دارند در این رویداد شرکت دهند.

همانند دوره‌های گذشته، نفر نخست هفتمین دوسالانه نقاشی «دامون‌فر» مسافر آلمان و مهمان آکادمی هنری فابرکاستل می‌شود.

این دوسالانه به همت گالری «دامون‌فر» و همراهی موسسه تصویرشهر، و با همکاری کویلو (برند ایرانی آلمانی)، فابرکاستل از آلمان، کانسون و پ ب او از فرانسه، سوم اسفند ماه در گالری پردیس ملت آغاز به کار می‌کند.

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا