اخبار هنرهای تجسمیپژوهش

آغاز نشست‌های علمی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

آغاز نشست‌های علمی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5038 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
آغاز نشست‌های علمی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر | همایش و نشست‌های تخصصی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «کجا ایستاده ایم» از ۱۵ بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

آغاز نشست‌های علمی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایرنا، پخش ویژه نامه همایش و نشست‌های تخصصی ( کجا ایستاده ایم)‌ به مدیریت حسن موریزی‌نژاد از روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. 
در یازدهمین جشنوارۀ هنرهای تجسمی فجر، هنرمند و امر خلاقانه‌ای که از او انتظار می‌رود، موضوع نشست‌های تخصصی و فراخوان ‌مقالات قرار گرفته است و برای این موضوع سه محور در نظر گرفته شده است که شامل نسبت اقتصاد با خلاقیت در هنرهای تجسمی، نسبت آموزش با خلاقیت در هنرهای تجسمی و نسبت جامعه با خلاقیت در هنرهای تجسمی است. 
به نقل از روابط عمومی این رویداد سه نشستی که برای این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر در نظر گرفته شده، هر کدام به یکی از این محورها اختصاص یافته است که امسال برای نخستین بار فراخوان مقالات به صورت مسابقه برگزار شده است و پس از داوری به سه مقاله برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد و همچنین ‌تعدادی از مقالات منتخب نیز گردآوری و در یک کتاب چاپ خواهند شد. 

**جزییات برنامه های «کجا ایستاده ایم» 
*پنل اقتصاد و هنرهای تجسمی 
‌دوشنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با سخنرانی شهروز نظری ‌(کارشناسی ارشد تصویرسازی / نقاش / مدیر گالری هما) و حمیدرضا ششجوانی (عضو پیوستۀ انجمن بین المللی اقتصاد فرهنگ (‌ACEI‌) / مدرس اقتصاد هنر در دانشگاه هنر اصفهان ۱۳۸۹ تا ‌‌۱۳۹۳‌) با مدیریت یاسمن گیاهی (دکترای مدیریت بازرگانی / پژوهشگر حوزۀ بازاریابی محصولات فرهنگی و هنری) 
در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود. ‌ 

**پنل آموزش و هنرهای تجسمی ‌ 
سه شنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۱۷ تا ۱۹، با سخنرانی حامد طاهری کیا ( دکترای سیاست‌گذاری فرهنگ از پژوهشکدۀ مطالعات فرهنگی و علوم اجتماعی‌) در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود. 

**پنل جامعه و هنرهای تجسمی ‌ 
‌پنج شنبه ۱۸ بهمن از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ، با سخنرانی رضا صمیم ( دکترای جامعه‌شناسی از دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۱‌) و محمدرضا مریدی ( پژوهشگر جامعه شناسی و اقتصاد هنر) با مدیریت پنلِ ‌جواد حسنجانی ( کارشناسی فلسفه_ گرایش الهیات / دبیر نقد دوهفته نامه تندیس ۱۳۹۶‌) در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود. 
گفتنی است داوری آثار بخش مقالات را بهنام کامرانی (دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر)، شهروز مهاجر (پژوهشگر تاریخ هنر و دانشجوی دکترای تاریخ هنر، دانشگاه سوربن) و حامد طاهری کیا ( دکترای سیاستگذاری فرهنگ ‌) به عهده دارند. 
‎یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با دبیری ابراهیم حقیقی تا پانزدهم اسفند ‌برپاست. در این ‌‌جشنواره سید امیر سقراطی ‌دبیری هنری و محسن سلیمانی ‌دبیری ‌اجرایی را ‌عهده دار ‌هستند.‌ 

Visits: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا