اطلاع‌رسانیفراخوانفراخوان طراحی پوسترفراخوان گرافیک

کارگاه طراحی پوستر با موضوع تأمین اجتماعی

کارگاه طراحی پوستر با موضوع تأمین اجتماعی لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5149 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
کارگاه طراحی پوستر با موضوع تأمین اجتماعی | کارگاه طراحی پوستر با موضوع تأمین اجتماعی اول تا سوم اسفندماه برگزار می شود. اداره کل روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی با همکاری شرکت فرهنگ فیلم تهران،کارگاه طراحی پوستر با موضوع «تامین اجتماعی» را برگزار می‌کند.

کارگاه طراحی پوستر با موضوع تأمین اجتماعی | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرمقاومت کارگاه طراحی پوستر با موضوع «تامین اجتماعی» و به منظور بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه هنرمندان فعال عرصه گرافیک در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان با همکاری شرکت فرهنگ فیلم تهران (وابسته به انتشارات علمی و فرهنگی متعلق به سازمان تامین اجتماعی) برگزارخواهد شد. استاد فرزاد ادیبی، مدرس این کارگاه ۳ روزه است که از تاریخ یکم تا سوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه می‌بایستی حداکثر پنج نمونه از پوسترهای خود در قطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPEG را تا تاریخ ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال کنند:
Poster@tamin.ir
پس از ارزیابی آثار ارسالی، سی نفر از هنرمندان واجد شرایط برای حضور در کارگاهی سه روزه‌ که در تهران برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.
در این کارگاه، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوع «تامین اجتماعی» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب و آثار خلق شده در نمایشگاه گروهی به نمایش در خواهد آمد.
آثار منتخب در این کارگاه برای پاسخ به نیازهای بصری سازمان تامین اجتماعی در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، کتاب و… مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
لازم به ذکر است به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر و سایر شرکت‌کنندگان نیز جوایزی به همراه گواهی حضور در کارگاه اهدا می شود. همراه داشتن لپ تاپ در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۶۶۵۵۲۹ تماس بگیرند.

Visits: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا