اخبار هنرهای تجسمیفراخوان انیمیشن

برنده اسکار، داور جشنواره پویانمایی تهران شد

برنده اسکار، داور جشنواره پویانمایی تهران شد  لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5206 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
برنده اسکار، داور جشنواره پویانمایی تهران شد | مایکل دودوک برنده جایزه اسکار به عنوان داور یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به ایران می‌آید.

برنده اسکار، داور جشنواره پویانمایی تهران شد | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایرنا، محمدرضا کریمی‌صارمی دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از حضور برنده جایزه اسکار در ایران خبر داد و گفت: در حالی داوری بخش بین‌الملل این جشنواره از روز دهم اسفند آغاز می‌شود که خالق انیمیشن کوتاه «پدر و دختر» (برنده اسکار) در این هیات حضور خواهد داشت. 
وی اضافه کرد: در روز پایانی این جشنواره فرصتی فراهم آورده‌ایم که علاقه‌مندان امکان دیدار با این هنرمند را داشته باشند و دودوک طی نشستی با عنوان «مایکل دودوک و فیلم‌هایش» گفتگویی صمیمانه با مخاطبان خواهد داشت. 
کریمی‌صارمی با اعلام این‌که این نشست ۱۶ اسفند برگزار می‌شود، در پایان بیان کرد: وی قرار است درباره شیوه ساخت آثارش، دیدگاهش نسبت به آن‌ها و در واقع حول محور آثار خود سخن بگوید و ‌پاسخگوی مخاطبان نیز باشد. 
یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود. 

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا