اخبار گالری‌های هنریاخبار هنرهای تجسمی

چهارمین حراجِ سالانه گالری فرشته با حضور ۵۳ هنرمند

چهارمین حراجِ سالانه گالری فرشته با حضور 53 هنرمند لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5384 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
چهارمین حراجِ سالانه گالری فرشته با حضور ۵۳ هنرمند | چهارمین فروش سالانه گالری فرشته با حضور ۵۳ هنرمند، دهم اسفند ماه گشایش خواهد یافت.

چهارمین حراجِ سالانه گالری فرشته با حضور ۵۳ هنرمند | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین، دهم اسفند ماه و در آستانه سال نو چهارمین حراج سالانه گالری فرشته افتتاح خواهد شد. این حراج با مجموعه آثاری از ۵۳ هنرمند از جمله علیرضا آدم بکان، کتایون مقدم، آرمان یعقوب پور، فرشته ستایش، شیدا حسن پور، واهیک هارطونیان، سپیده سحر، شهناز زهتاب، حسین تمجید و… برگزار می‌شود و در واقع هدیه‌ای است که گالری فرشته بابت قدردانی از خریداران و حامیانی که در طول سال جاری این مجموعه را مورد حمایت خود قرار دادند، در نظر گرفته است.

از سوی دیگر با هدف ترویج فرهنگ هدیه دادن یک اثر هنری به عنوان عیدی نوروزی شاید هیچ هنرمندی بدون حمایت نمانده و مردم به خوبی با هنرمندان خوب کشورمان آشنا شوند و از هنرمندان مورد علاقه خود حمایت کنند. چرا که این امر از یک سو لذت داشتن یک اثر هنری منحصر به فرد را به ارمغان می‌آورد و از سوی دیگر وجه سرمایه‌گذاری دارد.

گفتنی است در این نمایشگاه مجموعه آثار نقاشی، عکس، مجسمه و چاپ انتخاب شده و سقف قیمت آثار تا ۳ میلیون تومان است.

گالری فرشته به نشانی خیابان دکتر شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، روبه‌روی پارکینگ رویال، پلاک ۱۶۷۱ ، عصر آدینه دهم اسفند ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ میزبان علاقمندان خواهد بود.

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا