اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

اسامی برندگان رقابت جهانی عکاسی سونی ۲۰۱۹ اعلام شد

اسامی برندگان رقابت جهانی عکاسی سونی ۲۰۱۹ اعلام شد لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5451 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
اسامی برندگان رقابت جهانی عکاسی سونی ۲۰۱۹ اعلام شد | با حضور عکاسان حرفه‌ای و آماتور در این دوره از رقابت‌های جهانی عکاسی سونی، داوران این رقابت برندگان سال ۲۰۱۹ را از میان هزاران داوطلب از کشورهای مختلف در حالی مشخص کردند که نام دو ایرانی در لیست نامزدهای نهایی این رقابت قرار دارد.

اسامی برندگان رقابت جهانی عکاسی سونی ۲۰۱۹ اعلام شد | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، داوران این رقابت پس از بررسی هزاران داوطلب برندگان هر ۱۰ بخش را که شامل معماری، فرهنگ، حیات وحش و طبیعت، عکس خلاق، عکاسی خیابانی، موشن، طبیعت بی‌جان، مسافرت، منظره، پرتره است اعلام کردند.

در این بین، برندگان جوایز عکس ملی نیز اعلام شدند. برندگان این رقابت از میان همان داوطلبان و به عنوان بهترین عکس ارسال شده از هر یک از ۶۲ کشور حاضر در این رقابت انتخاب شده‌اند.

در بین لیست نامزدهای نهایی این رقابت نام دو ایرانی نیز به چشم می‌خورد. «‌حسن ترابی» در بخش عکس پرتره و «‌کیارش کرمی» در بخش فرهنگ به عنوان یکی از نامزدهای نهایی این رقابت انتخاب شدند.

در سال ۲۰۱۵ صالح روضاتی، عکاس ایرانی، به عنوان برنده بخش آزاد مردمی در جوایز مسابقه عکاسی جهانی سونی برگزیده شد و همچنین آکو سالمی، دیگر عکاس ایرانی هم جایگاه سوم این رقابت موبایلی را کسب کرد.

در کنار آثار برندگان این رقابت منتخب نامزدهای راه یافته به لیست نهایی را نیز مشاهده می‌کنیم.

«ترسی لاند» برنده بخش طبیعت و حیات وحش
«مارتین استرنکا» برنده بخش عکاسی خلاقانه
«پن جیانهوآ» برنده بخش فرهنگ
«فیلیپ سرفاتی» برنده بخش معماری
«کارول پریات» برنده عکاسی خیابانی
«نیکلاس بویر» برنده بخش سفر
نامزد در بخش سفر
نامزد بخش عکاسی خیابانی
نامزد بخش فرهنگ
نامزد بخش سفر

Visits: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا