اخبار هنرهای تجسمیفراخوان نقاشی

نشان افتخار هنرهای زیبای کشور چک بر سینه کودکان ایرانی

نشان افتخار هنرهای زیبای کشور چک بر سینه کودکان ایرانی لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5624 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
نشان افتخار هنرهای زیبای کشور چک بر سینه کودکان ایرانی | چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در کشور چک در حالی به کار خود خاتمه داد که کودکان و نوجوانان ایرانی توانستند در این نمایشگاه، دو نشان افتخار و ۹ دیپلم افتخار را از آن خود کنند.

نشان افتخار هنرهای زیبای کشور چک بر سینه کودکان ایرانی | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایرنا از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه کشور چک در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ با موضوع «سفر» منتشر و نتایج داوری مسابقات در مارس (اسفندماه) ۲۰۱۹ اعلام شد و بر اساس رای داوران، نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت و حضور فعال اهدا شده است.
در همین حال، از بین ۲۵ هزار و ۶۹۰ اثر از ۸۳ کشور جهان، ۹ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شده‌اند. 
در بخش نقاشی، «امیرعلی رشیدیان» ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه و «ستایش صادقی» ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره هفت کانون کرمانشاه، موفق به کسب نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند. 
هم‌چنین «مهسا بابایی» ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کوزران کانون استان کرمانشاه و «محمدهادی بهشتی» ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت شدند. 
«حنانه کرمی» ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون کوزران استان کرمانشاه، «امیرمحمد جعفری» ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون اردبیل و «محمدمهدی ناصری» ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون اردبیل به دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را کسب کردند. 
در بخش عکس نیز دیپلم افتخار این دوره از مسابقه به «ثمین علیزاده» ۱۲ ساله و «روژین پناهنده» ۱۳ ساله هر دو از مرکز فرهنگی هنری کانون مهاباد استان آذربایجان غربی تعلق گرفت. 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با ارسال ۶۹۵ اثر نقاشی و ۲۲ قطعه عکس در این مسابقه بین‌المللی شرکت کرده است. 

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا