فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان ۲۳ امین نمایشگاه هنرهای تجسمی دا دون

مسابقه توسط مجله Smithsonian.com سازماندهی شده است.

یک عکس برنده جایزه چه شکلی است؟ این می تواند از یک پرتره فریبنده از یک عضو خانواده به یک چشم انداز ماه خیس گرفته تا جنبش در زمان مناسب برسد. در ۱۶مین کنفرانس عکس سالانه، به دنبال بهترین عکس های زیبا و خلاقانه شما هستیم.

۶ دسته برای شرکت وجود دارد:

دنیای طبیعی: حیوانات، گیاهان و منظره ها؛ ویژگی های زمین شناسی یا اقلیمی؛ و فرآیندهای علمی و تلاشها.

سفر: محلی، مردم و یا فعالیت های در ایالات متحده و خارج از کشور که یک حس محلی را منتقل کند.

مردم: پرتره ها و عکس های گروه ها یا افراد.

تجربه آمریکایی: رویدادها، اشیاء یا فعالیت هایی که مردم آمریکا را به تاریخ و میراث فرهنگی خود متصل می کنند؛ عکس هایی که به ما می گویند که به معنای آن است که یک آمریکایی باشد و احساساتی از زندگی در این کشور داشته باشد.

تصاویر ادیت شده: عکسی که برای اهداف هنری مورد استفاده قرار می گیرد با استفاده از جلوه های ویژه دیجیتال و یا سنتی (به عنوان مثال، رنگ آمیزی، رنگ آمیزی، تون های رنگی و نوری، ترکیبات یندی ، HDR و غیره).

موبایل: هر عکس گرفته شده با یک دستگاه تلفن همراه (تلفن یا تبلت).

برای واجد شرایط بودن برای هر دسته، عکسها باید از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۶ به بعد گرفته شده باشند.

قوانین:

لطفا عکس و اطلاعات را از طریق وب سایت ما در smithsonian.com/photocontest بفرستید. شما می توانید بیش از ۱۵ عکس در هر رده برای این مسابقه یعنی در مجموع ۹۰ عکس ارسال کنید. برای نمایش در گالری آنلاین ما بدون تغییر یا تحریف، عکس ها باید در jpgg، .jpg یا .gif ارسال شوند، برای وب در فضای رنگی sRGB، حداقل ۲۰۰۰ پیکسل عرض و حداکثر ۱۰ مگابایت، ارسال شود. شما باید یک فرم جداگانه برای هر عکس ارسال کنید.

ما عکس هایی را که از طریق ایمیل ارسال می کنیم را قبول نمی کنیم و در هر آدرس ایمیل بیش از یک شرکت کننده را قبول نمی کنیم. اسکن های با کیفیت بالا از عکس های غیر دیجیتال قابل قبول هستند. عکس های دیجیتال باید با بالاترین رزولوشن قابل قبول باشند.

از فینالیست ها ممکن است خواسته شود یک فایل دیجیتال اصلی یا یک پیغام اصلی، چاپی یا اسلاید اصلی ارسال کنند. نگاتیو اصلی، چاپ ها یا اسلایدهای اصلی به فینالیست ها بازگردانده می شود. مؤسسه اسمیتسونیان حق محرومیت ورودی های ناقص و / یا مسابقه هایی که نمی توانند به درخواست عکس های با وضوح حداقل ۳۰۰ dpi با ۳۰۰۰ پیکسل در طول صفحه و یا نگاتیو عکس ، چاپ یا اسلاید منعکس کنند. عکس های موبایل از این اندازه ها معاف هستند، اما باید با حداکثر رزولوشن آنها بر اساس درخواست ارسال شوند.

برای دیدن برندگان گذشته، از https://www.smithsonianmag.com/photocontest/archive/2017/ بازدید کنید

هزینه ورود : رایگان است

جوایز
• جایزه بزرگ: ۲،۵۰۰ دلار
• برندگان هر یک از شش گروه ۵۰۰ دلار دریافت خواهند کرد.
• برنده انتخاب خوانندگان: ۵۰۰ دلار

آخرین مهلت ثبت نام : ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ (۹ آذر ۹۷)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

Visits: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا