اخبار هنرهای تجسمیاخبار هنرهای نمایشیتئاتر و نمایشفراخوانفراخوان تصویرسازیفراخوان حجم و مجسمهفراخوان خوشنویسیفراخوان طراحیفراخوان طراحی پوسترفراخوان کاریکاتورفراخوان گرافیکفراخوان موسیقیفراخوان موشن گرافیکفراخوان نقاشیفراخوان هنر دیجیتالفراخوان ویدئو آرتفیلمهنرهای تجسمی

بوشهر میزبان جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس شد

بوشهر میزبان جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس شد لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5744 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
بوشهر میزبان جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس شد | مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره فرهنگی و هنری به مناسبت روز ملی خلیج فارس به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

بوشهر میزبان جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس شد | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا از بوشهر، فاطمه کرمپور تصریح کرد: جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس با مشارکت انجمن‌های فرهنگی و هنری وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های نمایش خیابانی و صحنه‌ای، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، موسیقی، شعر، عکس، فیلم و داستان کوتاه با محور خلیج فارس و موضوعات مرتبط اجرا می‌شود.

کرمپور اظهار کرد: علاقمندان و هنرمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین ماه ٩٨ به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پس از انجام مراحل داوری، در روز دهم اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس و با حضور مسئولان استانی و کشوری در شهر بوشهر از آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم در هر بخش از جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود، اذعان داشت: برنامه‌های جانبی متنوعی نیز تدارک دیده شده که همزمان با این رویداد بزرگ ملی اجرا خواهد شد.

فاطمه کرمپور با اشاره به اینکه مجموعه استانداری بوشهر به شکل ویژه موضوع جشنواره خلیج فارس را پیگیری می‌کند، یادآور شد: مشارکت دستگاه‌های اجرایی و افراد در برنامه‌های این روز مهم ضروری است زیرا خلیج فارس به همه ی مردم ایران تعلق دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: به شهادت تاریخ گستره نیلگون خلیج فارس همیشه تحت حاکمیت پارسیان بوده و این دریای زیبا و دلپذیر تا ابد متعلق به ایرانیان است.

گفتنی است، دهم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز آزادسازی جزیره هرمز از استعمار پرتغال به نام “روز ملی خلیج فارس” نامگذاری شده است.

Visits: 133

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام.دوستان اگه ممکنه آدرس ایمیل برای فراخوان خلیج فارس ارائه کنید. متشکرم

    1. متأسفانه اطلاعات ارائه شده برای این فراخوان در همین حد است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و یا انجمن‌های مربوطه این استان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا