فراخوانفراخوان طراحی پوسترفراخوان گرافیک

فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره مونترال

فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره مونترال لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5791 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره مونترال | پانزدهمین دوره از جشنواره Black Film مونترال، فراخوان طراحی پوستر خود را با دعوت از هنرمندان اعلام کرده است.

فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره مونترال | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین این جشنواره که بزرگترین فستیوال فیلم در کانادا است به شیوه‌ای پویا و نوآورانه باعث توسعه صنعت فیلم می‌شود و نگاهی تازه را در زمینه صنعت فیلم در حال رشد، به ارمغان می‌آورد.

حضور تمامی طراحان گرافیک، تصویرگران، طراحان پوستر یا عکاسان علاقمند به فیلم در این رویداد هنری آزاد است. ضمنا شرکت در این مسابقه هزینه‌ای ندارد.

هر شرکت‌کننده می‌تواند تا سه اثر به این مسابقه ارسال کند. به همراه این آثار می‌بایست شرح مختصری در مورد اثر هنری و نمادگرایی گرافیکی مورد استفاده در آن ارائه شود. همچنین موارد زیر باید در پوستر ذکر شده باشد:

MONTREAL INTERNATIONAL BLACK FILM  MONTREAL

September 24 – ۲۹, ۲۰۱۹

MontrealBlackFilm.com

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به اثر منتخب ۵۰۰ دلار جایزه نقدی پرداخت می‌نماید.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ (۱۰ اردیبهشت) به سایت: http://montrealblackfilm.com/en/2019-poster-contest/ مراجعه نمایند.

Visits: 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا