اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

سارا مفتح دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار

سارا مفتح دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5854 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
سارا مفتح دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار | سارا مفتح طی حکمی از سوی محمدرضا ژیان، بنیانگذار جشنواره تئاتر ثمر به عنوان دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار منصوب شد.

سارا مفتح دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از مجله جامع نوریاتو به نقل از فارس در متن حکم انتصاب سارا مفتح اینچنین آمده است:  با عنایت به تحصیلات و سوابق و تجارب ارزنده شما در برگزاری نمایشگاه‌های هنری به موجب این حکم به سمت دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار از مجموعه جشنواره‌های دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و تلاش‌های ارزنده شما در امور فرهنگى و هنرى و با توجه به تحصیلات و تجربه‌های گرانقدر شما در این زمینه، این رویداد فرهنگی در اوج شکوه و در خور نام ثمر برگزار شود. از خداوند بزرگ برایتان آرزوی موفقیت در انجام این مسئولیت مهم را دارم.

دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار از مجموعه جشنواره‌های دانشجویی و مردمى تئاتر ثمر از ١۴ تا ٢١ تیر ماه ١٣٩٨ در گالری آریانا به نشانی: تهران، الهیه، خیابان فیاضی(فرشته)، پلاک٩ با حضور اهالی فرهنگ و هنر و شرکت کنندگان در جشنواره تئاتر ثمر برپا خواهد شد.

تا به حال بیش از ۸۰ نمایش در جشنواره‌های مردمی و دانشجویی تئاتر ثمر اجرا شده که در نمایشگاه عکس از آنها استفاده خواهد شد. فراخوان دومین نمایشگاه عکس ثمر نگار طی چند روز آینده در دو بخش منتشر می‌شود.

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا