اخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانیفراخوان نقاشی

برگزاری جشنواره دانشجویی نقاشی «ژکال» در گالری ملت

برگزاری جشنواره دانشجویی نقاشی «ژکال» در گالری ملت لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5870 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
برگزاری جشنواره دانشجویی نقاشی «ژکال» در گالری ملت | چهارمین دوره جشنواره دانشجویی نقاشی «ژکال» هفته پایانی فروردین ماه در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

برگزاری جشنواره دانشجویی نقاشی «ژکال» در گالری ملت | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرمقاومت به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره «ژکال» بیست و سوم فروردین ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

جشنواره «ژکال» برای چهارمین دوره پیاپی به همت گروهی از دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه هنر و با همکاری موسسه تصویر شهر برگزار می شود که زینب کلاته دبیر این دوره از جشنواره و بهنام کامرانی، جمال عرب زاده، پویا آریان پور، فرح اصولی و معصومه مظفری هیات داوران آن هستند.

این دوره از جشنواره در مرحله اول میزبان ۱۵۲۰ اثر از ۶۰۲ هنرمند از دانشگاه های سراسر کشور بود که پس از ۲ مرحله داوری تعداد ۱۱۰ اثر به بخش نمایشگاهی راه پیدا کرد.

نمایشگاه جشنواره «ژکال» از بیست و سوم فروردین تا ششم اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی، رو به روی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ برپا می شود.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا