اخبار هنرهای تجسمیفراخوان چاپ دستیفراخوان گرافیک

ششمین سالانه تبادل چاپ دستی در نگارخانه لاله

ششمین سالانه تبادل چاپ دستی در نگارخانه لاله لینک : https://asarart.ir/Atelier?p=5935 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
ششمین سالانه تبادل چاپ دستی در نگارخانه لاله | سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی (کارت پستال) جمعه ۶ اردیبهشت در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

ششمین سالانه تبادل چاپ دستی در نگارخانه لاله | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین، در یک دهه اخیر گسترش دامنه‌های تجربی چاپ دستی و تولید تجهیزات تخصصی آن به دست متخصصان داخلی موجب رشد و رونق کارگاه‌های متعدد چاپ دستی و گرایش پر شور هنرمندان نسل جوان به این عرصه شده که دورنمای روشنی از پیشرفت فعالان آن در ایران و عرصه‌های بین‌المللی ترسیم می‌نماید.

سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی (کارت پستال) از آغاز شکل گیری و برنامه‌ریزی تاکنون، بستری برای تجربه و ارائه آثار هنرمندان این عرصه  فراهم نموده و در نگارخانه لاله برگزار شده است. این سالانه با هدف تبادل آثار و به اشتراک‌گذاری جدیدترین تجربیات هنرمندان شکل گرفته و در هر دوره بر تعداد علاقه‌مندان آن افزوده شده است.

در ششمین سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی، پس از انتشار فراخوان، ۲۶۸ نفر آثار خود را به دبیرخانه سالانه ارسال نمودند. پس از بررسی در مرحله نخست، تعداد ۱۷۲ اثر متناسب با شرایط فراخوان و استانداردهای چاپ دستی شناخته شد. که در مرحله دوم، آثار ۱۵۶ نفر به بخش نهایی راه یافت. در بخش مدعوین نیز ۱۰ هنرمند فعال شرکت نمودند.

در سالانه تبادل چاپ دستی هنرمندان نسخه‌های متعدد و همسان از یک اثر را به دبیرخانه سالانه ارسال می‌نمایند که بخشی از نسخه‌ها به صورت تصادفی انتخاب و بین شرکت کننده‌­ها تبادل می‌شود. همچنین بخشی دیگر از نسخه‌ها برای فروش و آرشیو در نمایشگاه سالانه ارائه خواهد شد.

نمایشگاه آثار منتخب ششمین سالانه تبادل چاپ دستی روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه۱۳۹۸ ساعت ۱۶ تا ۲۰در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد و برای بازدید از ۷تا ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۹تا۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ به استثنای روزهای تعطیل دایر خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.



Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا