خلاقیتفراخوان

فراخوان رقابت بین المللی Shark Tank of Wellness 2018

تانک کوسه خوشبختی ۲۰۱۸ مسابقه دانشجویی جهانی

رقابت یک چالش جهانی منحصر به فرد است که در آن به سه دانشجوی دانشگاه برای ایده های نوآورانه شان درمورد صنعت سلامتی جایزه می دهند.

رقابت از دانشجویان می خواهد که یک ایده ی سلامتی آینده ای، محصول یا خدماتی که توانایی تبدیل شدن به یک سرمایه گذاری سودآور را داشته باشد، ارائه شود. هر فرد یا تیم ملزم به ارائه یک ویدیو ۱-۲ دقیقه ای و فرم ارسال مفهوم در مورد مفهوم است.

سه فینالیست به عنوان نشست جهانی سلامتی ۲۰۱۸ در ایتالیا به دست خواهند آورد تا سهم آنها از جایزه ۱۰،۰۰۰ دلاری را کسب کنند.

سازمان دهندگان به طور گسترده ای صنعت سلامتی را تعریف می کنند و به دنبال نوآوری هایی در زمینه هایی مانند معماری / طراحی، زیبایی، آموزش و پرورش، تناسب اندام، مهمان نوازی، سرمایه گذاری، پزشکی، تغذیه، املاک و مستغلات، آبگرم، فن آوری، مسافرت، گردشگری و غیره هستند. صنعت سلامتی در حال حاضر با بیش از ۳٫۷ تریلیون دلار ارزش دارد، در نتیجه فرصتی مناسب برای دانش آموزان با ایده های عالی فراهم می شود!

کارهای ارسالی بر اساس معیارهای زیر داوری می شوند:

• نوآوری پروژه
• تجدید نظر یا طراحی بصری
• ارتباط و اهمیت به صنعت سلامتی،
• پایداری به عنوان یک کسب و کار (تجزیه و تحلیل مشتری / بازار و رقبا)،
• کیفیت ارائه پروژه.

سه نفر (۳) فینالیست برتر از نمایشگاه “کوسه های سلامتی” که توسط رهبران صنعت سلامت برگزار می شود انتخاب شده و در ۱۵ اوت ۲۰۱۸ اعلام می شود. سه دانشجو و استادان آنها به نشست جهانی سلامت ۲۰۱۸، اکتبر ۸، ۲۰۱۸ در شهر چزنا، ایتالیا، برای ارائه ایده های خود در مورد صحنه سازی برای به دست آوردن سهم خود از پول جایزه ۱۰،۰۰۰ دلاری.

هزینه ورود : رایگان است

آخرین مهلت ثبت نام:

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا