اخبار هنرهای تجسمیفراخوان نقاشی

تهمینه میلانی و دسته‌گلی جدید به جامعه تجسمی

تهمینه میلانی و دسته‌گلی جدید به جامعه تجسمی لینک : https://asarart.ir/Atelier?p=6017 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆

تهمینه میلانی و دسته‌گلی جدید به جامعه تجسمی

تهمینه میلانی و دسته‌گلی جدید به جامعه تجسمی | به گزارش آتلیه اثرهنری تهمینه میلانی که به تازگی دومین نمایشگاه نقاشی خود را برپا کرده است، دوباره نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

نمایشگاه وی که با نام «آن‌دیگری» برپا شده با دو مشکل اساسی روبرو شده است، اول اینکه بازهم نشانه‌هایی از کپی برداری از آثار هنرمندان دیگر در آن دیده می‌شود؛ که خانم میلانی آنرا الهام گرفتن از آثار هنرمندان می‌نامد و دوم، نمایش چند اثر بدون مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی که خانم کارگردان آنرا قبول نکرده و با نام بازنگری در آثار نمایشگاه اول خود آن را توجیح کرده است.

تهمینه میلانی یکی از کارگردانان معروف سینمای ایران است که با جسارت خاصی پا به عرصه هنرهای تجسمی گذاشته و هرگونه انتقاد در مورد آثارش را توطئه از پیش تعیین شده می‌داند.
انتقاد‌ها در نمایشگاه اول ایشان به قدری گسترده بود مدیران گالری تصمیم به لغو نمایشگاه ایشان گرفتند.

هر چند که موضوع نداشتن مجوز چند اثر در نماشگاه دوم خانم میلانی به تأیید هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده(به گفته سایت اعتمادآنلاین) ولی فعلا هنرمند چنین موضوعی را سوءتفاهم دانسته و در تلاش برای رفع این موضوع می‌باشد.

شاید خانم میلانی با توان و پشتکاری که از ایشان سراغ داریم و البته ضعف بیش از حد در سیستم مدیریت هنری و فرهنگی، بتواند مجوز این چند تابلو را نیز دریافت کند ولی با کپی بودن آثارشان و یا به قول خودشان الهام‌‌گرفتن از هنرمندان مختلف(که در آثار ایشان به وضوح دیده میشود) چه کار خواهند کرد؟

Visits: 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا