فراخوانفراخوان حجم و مجسمه

فراخوان پنجمین مسابقه بین‌المللی مجسمه‌سازی روی چمن

فراخوان پنجمین مسابقه بین‌المللی مجسمه‌سازی روی چمن لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=6452 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان پنجمین مسابقه بین‌المللی مجسمه‌سازی روی چمن | پنجمین مسابقه بین‌المللی مجسمه‌سازی روی چمن فلوریدا برگزار می‌شود.

فراخوان پنجمین مسابقه بین‌المللی مجسمه‌سازی روی چمن ‌| به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین این رویداد هنری از تمامی هنرمندان در سطوح حرفه‌ای یا دانشجو که در طراحی، ساخت و نصب مجسمه‌های بیرونی تخصص دارند، دعوت می‌کند تا در این رقابت که نمایشی در فضای باز است و در قلب شهر اورلاندو فلوریدا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در این مسابقه که از اکتبر ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۰ ( شهریور ماه سال جاری تا مهرماه سال آینده) برگزار می‌شود، سه مجسمه منتخب به نمایش در می‌آید. معیار انتخاب داوران خلاقیت، مناسب بودن مجسمه برای محل و دوام آن است. ابعاد آثار شرکت‌کننده باید از ۶ فوت به بالا باشد، در صورتی‌که اثر هنوز تکمیل نشده است، هنرمند می‌تواند طرح کار و اطلاعات تکمیلی را به مسابقه ارسال نماید.

هیئت داوران پس از بررسی آثار به هنرمند منتخب ۳۵۰۰ دلار به عنوان جایزه اهدا می‌کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این رقابت می‌بایست تصویر اثر و روزمه خود را حداکثر تا تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۰ تیر ۹۸) به سایت این رویداد هنری به نشانی: https://artist.callforentry.org/festivals_unique_info.php?ID=5398 ارسال کنند.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا