فراخوانفراخوان بسته‌بندیفراخوان گرافیک

فراخوان جایزه طراحان جوان Pro Carton Young 2018

جوایز طراحان جوان کارتن، یکی از رقابت های پیشرو در طراحی های بسته بندی دانشجویی در اروپا، برای سال  ۲۰۱۸ کار خود را آغاز کرده.

جایزه نقش پیشگام در ترویج پایداری را ایفا می کند، زیرا این تنها رقابت طراحی است که صرفا بر طراحی کارتن تمرکز دارد.

برنده ها و فینالیست ها به ریاست / لتونی برای جشن جایزه دعوت می شوند. برندگان یک هفته تمرین عملی در Mayr-Melnhof Packaging Interner دریافت خواهند کرد. این همچنین یک رای گیری آنلاین با بهترین طرح خواهد بود.

آثار را می توان در چهار دسته زیر ارائه کرد:

بسته بندی خلاق کارتن غذا و نوشیدنی: تمرکز روی کارتن به عنوان پایدار ترین مواد غذایی و مواد نوشیدنی مواد بسته بندی و قابل بازیافت است. به ما طعم طراحی عالی بدهید!
بسته بندی خلاق کارتن: تمام بسته بندی به استثنای مواد غذایی و نوشیدنی: بسته بندی های غیرغذایی با استفاده از کارتن که البته، قابل تجدید و قابل بازیافت است.
ایده های بسته بندی خلاق: فکر می کنم در خارج از جعبه! در اینجا فرصتی برای ارائه ایده های کارتونی شما در خارج از بازار بسته بندی وجود دارد.
نجات سیاره: هر دقیقه بار کامیون از پلاستیک در اقیانوس تخلیه می شود. ایده های خود را به ما نشان دهید تا چگونه کارتن کارت بتواند پلاستیک را کاهش یا جایگزین کند و ما را به نجات سیاره کمک کند!

تمام فینالیست ها / برندگان در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ در کنگره (ECMA) در جشنواره ریگ در ریاض برگزار می شود، جایی که کل صنعت کارتن تاشو اروپایی برای این رویداد شبکه سال جاری برگزار خواهد شد. برنده رای گیری آنلاین نیز دعوت خواهد شد. تمام هزینه های پرداخت شده البته.

برای الهام گرفتن نگاهی به نوشته های سال گذشته و فیلم های جشنواره در وب سایت رسمی نگاه کنید.

بدون هزینه ورود

آخرین مهلت :  ۱۷ مه ۲۰۱۸ (۲۷ اردیبهشت ۹۷) 

سایت فراخوان : procarton

Visits: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا