فراخوانفراخوان گرافیکفراخوان واقعیت افزودهفراخوان واقعیت مجازی

فراخوان رقابت موزه کامپیوتر Nexon

فراخوان رقابت موزه کامپیوتر Nexon لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=6565 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان رقابت موزه کامپیوتر Nexon | موزه کامپیوتر Nexon (NCM) فراخوان خود را با موضوع “X Reality”، برای حمایت از پروژه های هنری تجربی و خلاق VR، AR و MR اعلام کرده است.

فراخوان رقابت موزه کامپیوتر Nexon | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، تمام آثار واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و محتوای واقعی ترکیبی (MR) واجد شرایط برای ورود به این رویداد، بدون محدودیت در پلت فرم و ژانر هستند.

مجموع جایزه ۱۳ میلیون KRW است که نفر برتر ۵ میلیون KRW، نفر دوم و سوم ۳ میلیون KRW و نفر چهارم ۱ میلیون KRW دریافت خواهند کرد.

نفر منتخب این فرصت را دارد که در برنامه NCM Accelerator شرکت کند. NCM Accelerator برنامه سالانه حمایت مالی موزه Nexon است که به سازندگان کمک می کند تا با خلاقیت و مهارت های توسعه با محتوا مستقل در محیط با ثبات تر کار خود را ادامه دهند.

همچنین فرد منتخب امکان برپایی نمایشگاه ویژه در موزه کامپیوتری Nexon VR Zone خواهد داشت.

این به طراحان جوان و هنرمندان فرصتی برای نشان دادن کار خود در یک فضای مستقل و برقراری ارتباط از طریق آن با افراد دیگر می دهد.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

مهلت ثبت نام: ۳۱ آگوست ۲۰۱۹ (۹ شهریور ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا