اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

مراسم پایانی «جایزه فرشته» با ۳ تقدیر

مراسم پایانی «جایزه فرشته» با ۳ تقدیر لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=6764 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
مراسم پایانی «جایزه فرشته» با ۳ تقدیر | مراسم پایانی پنجمین دوره «جایزه فرشته» با سه تقدیر و معرفی برگزیدگان عصر جمعه (سی و یکم خردادماه) در باغ نگارستان تهران برگزار شد.

مراسم پایانی «جایزه فرشته» با ۳ تقدیر | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا، در این دوره نیز به سیاق سال‌های گذشته، این رقابت در دو بخش عکس و داستان کوتاه برگزار شد و از میان شرکت‌کنندگان در هر دو بخش ۱۰ شرکت‌کننده به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

بزرگداشت ساسان مویدی

در ادامه این مراسم از ساسان مویدی عکاس پیشکسوت که دو مجموعه «بمباران تهران» و «حلبچه» او از شهرت زیادی برخوردار است با حضور هیات داوران بخش عکس تقدیر شد.

پس از این قسمت، ضمن پخش کلیپی از عکس‌های برگزیده این دوره، شادی قدیریان مطالبی در خصوص انتخاب عکس‌ها در این دوره بیان کرد: «عکس و تصویر زبان خاص خودش را دارد. جاده به خودی خود هم مفهوم و هم فرم بسیار زیبایی دارد و ما در هیات داوری با تعداد زیادی عکس روبه‌رو بودیم که همگی زیبا بودند. خوشبختانه ۶۰ یا ۷۰ درصد از عکس‌ها از شهرهای مختلف ایران ارسال شده بود و این یکی از نکات مثبت این جشنواره به شمار می‌رود. ما در انتخاب عکس‌ها به دنبال مفهوم و پیامی بودیم که عکس‌ها منتقل می‌کردند.»

برگزیدگان بخش عکس

جوایز و الواح ۱۰ نفر برگزیده بخش عکس دوره پنجم با موضوعیت جاده و با حضور هیأت داوران این بخش شامل شادی قدیریان، رعنا جوادی و آرش خاموشی اهدا شد. نفرات برگزیده بخش عکس از این قرار بودند:

نفر دهم: محمد مهیمنی، نفر نهم: مجید خالقی مقدم ، نفر هشتم: امیرمحمد امیری، نفر هفتم: پژمان طاهرخانی، نفر ششم: صبا شامبیاتی، نفر پنجم: امید آرمات، نفر چهارم: هادی دهقان‌پور، نفر سوم: مرتضی امین‌الرعایی، نفر دوم: محسن کابلی، نفر اول: امین رحمانی.

Visits: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا