فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان طراحی لوگو برای شبکه مروجان کتابخوانی کشور

فراخوان طراحی لوگو برای شبکه مروجان کتابخوانی کشور لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=6999 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان طراحی لوگو برای شبکه مروجان کتابخوانی کشور | «شبکه مروجان کتابخوانی» کشور، با حمایت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هنرمندان و طراحان کشور برای طراحی لوگوی اختصاصی این شبکه دعوت به همکاری می‌کند.

فراخوان طراحی لوگو برای شبکه مروجان کتابخوانی کشور | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایرنا به نقل از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه مروجان کتابخوانی کشور، با حمایت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هنرمندان و طراحان برای طراحی لوگوی اختصاصی این شبکه دعوت می‌کند. شبکه مروجان کتابخوانی، شبکه‌ای ملّی و نهادی مردمی است که اعضای آن افراد و گروه‌های مروج کتابخوانی، کارشناسان و استادان حوزه ترویج کتابخوانی هستند.

اهداف آن، کوشش در گسترش و استمرار ترویج کتابخوانی در سراسر کشور، شناسایی مروجان کتاب، پیوند آنان با یکدیگر و تبادل تجربیات، تلاش در ارتقای مهارت‌ها و دانش مروجان کتابخوانی، حمایت از مروجان کتابخوانی و برگزاری «جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی» است.

ویژگی‌های لوگو

لوگوی طراحی شده باید بازتاب نگرش و مفهومی از ترویج کتابخوانی و مطالعه بر پایه اهداف شبکه باشد.

لوگو ترکیبی باشد از تصویر و عنوان «شبکه مروجان کتابخوانی» (انگلیسی و فارسی) به شکل آسان‌خوان تا امکان استفاده از آن در ارتباطات بین‌المللی فراهم باشد.

خلاقیت در طراحی و اجرا و بهره نبردن از نشانه‌های پرکاربرد در لوگوهای مرسوم که با موضوع کتاب و کتابخوانی طراحی شده‌اند.

لوگو قابلیت اجرای رنگی و تک‌رنگ را داشته باشد.

چنانچه لوگوهای ارسالی کپی یا برگرفته از لوگوی مشهور یا ناشناخته سازمانی دیگر باشد، مسئولیت قانونی و حقوقی آن بر عهده طراح است.

نحوه ارائه آثار

لوگو باید در فضای وکتور طراحی شود اما برای شرکت در مسابقه ارسال فایل تصویری کافی است.

فایل‌های ارسالی هر لوگو باید به‌صورت JPEG یا TIFF با دقت حداقل ۳۰۰ dpi و حجم بیشینه ۵mb و کمینه ۲mb باشد. کیفیت و ابعاد لوگو در حدی باشد که در چاپ به ابعاد a۴ وضوح خوبی داشته باشند.

فایل‌های نهایی صرفاً به پست الکترونیکی moravejan.ketab@gmail.com زیر ارسال شوند، فایل‌هایی که از روش‌های دیگر ارسال شوند داوری نخواهند شد.

مشخصات طراح همراه با فایل ارسالی ذکر شود:

نام و نام خانوادگی / سال تولد / نام شهر یا روستا / تلفن ثابت / تلفن همراه

گروه داوران این فراخوان، سه کارشناس زبده طراحی گرافیک و لوگو هستند که آثار را ارزیابی خواهند کرد و نام‌شان در اطلاعیه‌های بعدی معرفی خواهد شد.

در روز داوری نمایندگان شورای برنامه‌ریزی شبکه مروجان کتابخوانی و اداره کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت.

جوایز

۱. جایزه نقدی به لوگوی برگزیده هیات داوران: ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.

۲. اهدای تقدیرنامه با دو امضای مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شبکه مروجان کتابخوانی.

۳. یک سال عضویت رایگان در شبکه (در صورت احراز شرایط مروج کتابخوانی).

*نام و مشخصات طراح لوگوی برگزیده در خبر رسمی رونمایی از لوگو همچنین در رسانه‌های اختصاصیشبکه مروجان کتاب و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

*تمام حقوق مادی و معنوی لوگوی برگزیده برای همیشه به شبکه مروجان کتابخوانی تعلق خواهد داشت. مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۹۸ است و نتیجه داوری سی‌ام تیر اعلام خواهد شد.

Visits: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا