اطلاع‌رسانیفراخوان خوشنویسینشست تخصصی

نگاهی به جریانی نوین در خوشنویسی ایران

نگاهی به جریانی نوین در خوشنویسی ایران لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7134 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
نگاهی به جریانی نوین در خوشنویسی ایران | نشست تخصصی “قدیم نویسان معاصر” در موزه خوشنویسی برگزار می‌شود.

نگاهی به جریانی نوین در خوشنویسی ایران | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین نشست تخصصی “قدیم نویسان معاصر” با سخنرانی کاوه تیموری در موزه خوشنویسی برگزار می‌شود. این موضوع به عنوان جریانی نوین در خوشنویسی ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تیموری که در سال ۱۳۶۴ از انجمن خوشنویسان فارغ‌التحصیل شده و ۳۲ سال سابقه تعلم و تعلیم خوشنویسی دارد، در کنار تدریس و تولید هنری به فعالیت در حوزه خط پژوهی پرداخته ‌است که حاصل آن ۹ عنوان کتاب در قلمرو خوشنویسی است. از جمله آنها می‌توان به قلم اندازهای عاشقانه، راز خط در آثار غلامحسین امیرخانی، راز نقاشی خط در آثار جلیل رسولی، رازهای خط و نقاشی خط در آثار رضا مافی، احوال و آثار خوشنویس کویر ، هنر خوشنویسی در مدرسه و… اشاره کرد.

تیموری مدرس انجمن خوشنویسان تهران و سردبیر مجله رشد آموزش هنر، ویژه دبیران هنر سراسر کشور است. او سابقه برگزاری نمایشگاه‌های خوشنویسی در کشورهای سودان، پاکستان، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، بوسنی و هرزه گوین و… را دارد.

چهارمین نشست تخصصی “قدیم نویسان معاصر” سه شنبه ۱۸ تیر ساعت ۱۵ تا ۱۷ در موزه خوشنویسی به نشانی خیابان انقلاب، خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان حقوقی، بن بست فولادوند، پلاک ۸ برگزار می‌شود.

Visits: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا