فراخوانفراخوان بسته‌بندیفراخوان صفحه آراییفراخوان طراحی پوسترفراخوان طراحی شهریفراخوان طراحی صنعتیفراخوان گرافیک

فراخوان دوازدهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۱۹

فراخوان دوازدهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۱۹ لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7192 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان دوازدهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۱۹ | دوازدهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.

فراخوان دوازدهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۱۹ | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین دبیرخانه این رویداد جهانی طی فراخوانی از همه‌ علاقه‌مندان به طراحی سرتاسر جهان دعوت به عمل می‌آورد تا به صورت انفرادی یا گروهی (هر گروه حداکثر شامل ۵ نفر) در این مسابقه شرکت کنند. برگزار‌کنندگان از طرح‌هایی که در راستای توسعه‌ اقتصاد، جامعه، محیط زیست و فرهنگ ‌شهری با معرفی سبک زندگی ساده‌تر و کارآمد‌تر ایجاد شده باشند، استقبال می‌کنند و در بخش‌های زیر به دنبال آثار خلاقه هستند. آثار ارسالی می‌بایست اصل بوده و بعد از تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ خلق شده باشند، ضمنا شرکت در این مسابقه رایگان است.

آثار ارسالی می‌بایست در سه گروه اصلی زیر ارائه شوند:

طراحی صنعتی: اشاره به موضوعات چون تولید انبوه، وسایل حمل و نقل، تجهیزات، خدمات روزانه و کالاهای خانگی، فناوری اطلاعات، لوازم خانگی، مد و لباس و غیره دارد.

طراحی ارتباطات بصری: هویت بصری، پوستر، بسته‌بندی و نشریات.

طراحی فضای عمومی: فضاهای عمومی، ساختمان‌های دولتی و برخی از موسسات خصوصی.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۱۹ (۲۷ تیر ۹۸) به سایت این رویداد هنری به نشانی https://www.taipeidaward.taipei/rwden/index.aspx  مراجعه کنند.

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا