اخبار استان اردبیلاخبار هنرهای تجسمیفراخوان انیمیشنفراخوان تصویرسازیمعرفی هنرمند

دومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن AnimaFilm باکو

دومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن AnimaFilm باکو لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7353 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆

دومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن AnimaFilm باکو

به گزارش آتلیه اثرهنری هیئت داوران دومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن AnimaFilm باکو معرفی شدند. در میان هیئت داوران افرادی از ایران، آلمان، آذربایجان، روسیه و چک، آثار این جشنواره را داوری خواهند کرد.

زینب قربانی، هنرمند اردبیلی، که خود در عرصه تصویرسازی و انیمیشن فعالیت‌ می‌کند، عضو هیت داوران در بخش فیلمنامه این جشنواره حضور دارد.

ریاست هیئت داوران را آقای مسعود پناهی بر عهده دارد. وی که اسالت ایرانی دارد، سال ۱۹۴۳در زنجان متولد شده است، عباس پناهی پدر وی از شاعران و نویسندگان برجسته زنجان بود.
خانواده پناهی در سال ۱۹۴۶ به آذربایجان مهاجرت کرده‌اند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، علاوه بر هیئت داوران که در سه بخش انیمیشن، فیلم‌نامه و هیئت داوران کودک و نوجوان حضور خواهند داشت، مخاطبان این جشنواره نیز می‌توانند با رأی خود در انتخاب آثار ایفای نقش کنند.

بیوگرافی زینب قربانی :
متولد اردبیل
تصویرساز، نویسنده (فیلم‌نامه)، انیماتور، عکاس.

از جوایز به دست آمده توسط ایشان می‌توان به دریافت بهترین انیمیشن برای انیمیش «قارقا» از جشنواره رضوی دانست. «قارقا» در سال ۲۰۱۲ در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک ایتالیا(FICI) و چندین جشنواره دیگر در سال ۲۰۱۴ را به دست آورده است.

در سال ۲۰۱۸ جایزه قایق طلایی را از اولین جشنواره بین‌المللی AnimaFilm باکو در بخش بهترین فیلمنامه را به دست آورده است.

مجموعه اثرهنری این افتخار را به ایشان و خانواده محترم، و همچنین جامعه هنری اردبیل تبریک عرض می‌کند.

Visits: 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا