اطلاع‌رسانینشست تخصصی

فرش بلوچ در یک نشست پهن می‌شود

فرش بلوچ در یک نشست پهن می‌شود لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7456 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فرش بلوچ در یک نشست پهن می‌شود |‌ نشست تخصصی و نمایشگاه میراث دست‌بافته‌های بلوچ با عنوان «فرش بلوچ؛ از رنج تا گنج» در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

فرش بلوچ در یک نشست پهن می‌شود | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، تورج ژوله، پژوهشگر فرش و عضو کمیته تخصصی مرکز تحقیقات فرش دستباف ایران، ایمان زکریایی، پژوهشگرفرش و عضو هیات‌ علمی دانشگاه هنر اصفهان و محمدکریم کاظمی‌قرایی، پژوهشگر نقوش فرش بلوچ و مجموعه‌دار در حوزه قالیچه‌های بلوچ در این نشست سخنرانی می‌کنند.

نشست «فرش بلوچ؛ از رنج تا گنج»، روز سه‌شنبه (۱۵ مرداد ماه) از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در سالن همایش‌های فرهنگستان هنر برگزار می‌شود و پس از آن، آیین گشایش نمایشگاهی از آثار فرش بلوچ برپا خواهد شد.

هنردوستان و پژوهشگران صنایع‌دستی می‌توانند برای حضور در این نشست به خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، طبقه سوم، سالن همایش‌ها، مراجعه کنند.

همچنین نمایشگاه «فرش بلوچ؛ از رنج تا گنج» تا ۲۸ مردادماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ تا ۱۹ (به‌جز ایام تعطیل) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

Visits: 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا