فراخوانفراخوان عکاسی

برنامه عصرانه عکاسی برگزار می‌شود

برنامه عصرانه عکاسی برگزار می‌شود لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7630 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
برنامه عکاسی از مجموعه “پل طبیعت تهران” جمعه ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.

برنامه عصرانه عکاسی برگزار می‌شود | به گزارش آتلیه اثرهنری آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین شرکت نوسازی عباس آباد با همکاری انجمن عکاسی میراث فرهنگی برنامه عکاسی از مجموعه “پل طبیعت تهران” را در قالب “عصرانه عکاسی” با رویکرد ترویج هنر و تعامل با اساتید و هنرمندان عکاس و تولید آثار جدید ارزشمند از نگاه عکاسان جوان را در عصر روز جمعه ۱۸ مردادماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برگزار می‌کند.

 نماهایی از پل (شگفتی و تفاوت)، فضاهای شهری، معماری مجموعه پل طبیعت، حضور مردم و بازدیدکنندگان، چشم‌انداز و فضاهای طبیعی پل طبیعت و پارک طالقانی و نگاه‌های خاص و خلاق به این مجموعه (عکاسی خلاقانه) از جمله رویکردها و موضوعات این برنامه است.

همچنین عباس عربزاده، ساسان مویدی، مجید ناگهی و  حسن غفاری به عنوان اساتید مشاور در این برنامه حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است، از مجموع آثار تولید شده در این روز تعداد ۳۰ اثر از ۳۰ نفر برای آرشیو سازمان نوسازی عباس آباد با حفظ مالکیت معنوی عکاس به مبلغ هر اثر ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال خریداری می‌شود.

همچنین به کلیه راه‌یافتگان این برنامه از سوی انجمن عکاسی میراث فرهنگی و سازمان نوسازی عباس آباد گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برنامه عصرانه عکاسی جمعه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در پل طبیعت تهران برگزار می‌شود.

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا