اخبار هنرهای تجسمیهنرهای تجسمی

افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور در ایلام

افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور در ایلام لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7828 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان با حضور شرکت‌کنندگان و اساتید کارگاه‌ها در دانشگاه ایلام آغاز شد.

افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور در ایلام | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین مراسم افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از هنرمندان جوان، استادان کارگاه‌های تخصصی و داوران در دانشگاه ایلام برگزار شد.

در این مراسم کوتاه ابتدا پرفورمنسی توسط فاطمه محمدیان در کنار مزار شهدای گمنام اجرا شد و این دانشجوی تئاتر ایلامی چند روایت از نحوه شهادت مردان جوان ایرانی در سال‌های دفاع مقدس را به اجرا درآورد.

پس از اهدای گل به مزار شهدای دفاع مقدس، عمران خودآموز مدیرکل ارشاد استان ایلام با اشاره به پرفورمنس اجرا شده، گفت: ایلام جایی است که این حماسه‌ها در آن خلق‌شده است. از آن عیلام دیرین تاریخی تا ایلامی که این وقایع در آن رخ داد، امروز افتخار این را داریم که میزبان شما باشیم.

خودآموز ادامه داد: امیدوارم بضاعت کم استان ما را زیاد ببینید و اینجا خاطرات خوشی برای شما رقم بخورد.

گفتنی است بیست و ششمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی جوانان از روز پنج‌شنبه ۳۱ مرداد با برگزاری کارگاه‌ها ادامه پیدا می‌کند و یکشنبه سوم شهریورماه مراسم اختتامیه با معرفی برگزیدگان هر رشته برگزار می‌شود.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا