فراخوانفراخوان طراحیفراخوان عکاسیفراخوان نقاشیهنرهای تجسمی

فراخوان رقابت هنرهای تجسمی Grant Innovate

فراخوان رقابت هنرهای تجسمی Grant Innovate لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7851 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان رقابت هنرهای تجسمی Grant Innovate |‌ رویداد Grant Innovate با بیش از ۵۰۰ دلار جایزه نقدی و حمایت از هنرمندان فراخوان خود را برای یافتن آثار هنری خلاقانه اعلام کرده است.

فراخوان رقابت هنرهای تجسمی Grant Innovate |‌ به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلابن، جوایز Grant Innovate شامل دو جایزه ۵۵۰،۰۰۰ دلاری است که به یک هنرمند حوزه تجسمی و یک هنرمند عکاس تعلق می گیرد. علاوه بر دریافت جایزه کمک هزینه، برندگان در وب سایت رویداد معرفی خواهند شد و به جمع رو به رشدی از هنرمندان پویا و با استعداد می پیوندند.

رویداد Grant Innovate یک ابتکار جدید است که از طریق کمک هزینه های سه ماهه از عکاسان و هنرمندان حمایت می کند. این برنامه روند اعطای کمک هزینه را ساده کرده، تا هنرمندان و عکاسان بتوانند در ساخت کارهای ابتکاری خود تمرکز کنند. کار باید به خودی خود بیان کننده افکار هنرمند باشد.

هنرمندان و عکاسان ۱۸ سال به بالا، از سراسر جهان، واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند. همه رسانه ها و ژانرها در این برنامه پذیرفته می شوند.

مهلت ثبت نام: ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۲ شهریور ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا