فراخوانفراخوان طراحی پوسترفراخوان گرافیک

فراخوان ورکشاپ “عطرِسیب”

فراخوان ورکشاپ "عطرِسیب" لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7875 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان ورکشاپ “عطرِسیب” | این کارگاه سه روزه با هدف تولید آثار خلاقانه پوستر، تایپوگرافی و گرافیک کاربردی در تهران برگزار خواهد شد.

فراخوان ورکشاپ “عطرِسیب” | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری‌آنلاین این کارگاه از ۷ تا ۱۰ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۷ زیر نظر محمد اردلانی در تالار هنرِ محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

به شرکت کنندگانی که درکارگاه حضور داشته و اثرشان مورد تایید قرار گیرد ۱۰ میلیون ریال پرداخت، همچنین به آثار برتر کارگاه جوایز ۵۰، ۳۰ و ۱۰ میلیون ریالی اعطا خواهد شد.

هنرمندان برای حضور رایگان در این کارگاه عملی، باید پنج نمونه از آثار گرافیک، تصویرسازی و تایپوگرافی خود (با هر موضوعی، صرفا جهت احراز توانایی گرافیک) در سایز ۱۰۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ چهارشنبه ۶ شهریور‌ماه به تلگرام کارخانجات (@NejatePoster) و یا پست الکترونیک کارگاه به نشانیPosters.Workshop@gmail.com ارسال فرمایند.

با توجه به فضای کارگاه، حداکثر ۱۵ نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد که همراه داشتن لپ‌تاپ برایشان الزامی است.

آثار برتر طراحی شده در این کارگاه، ضمن به نمایش در آمدن در غالب نمایشگاه، برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب کتاب، بیلبورد، پوستر، موشن گرافیک، کارت، بروشور، پوشیدنی ها، تمبر، شبکه های اجتماعی و … با حفظ امضای طراح، استفاده خواهد شد.

این کارگاه بخشی از فعالیتهای فرهنگیِ نمایشگاه بزرگ عطر سیب است که همه ساله در آستانه محرم به همت شهرداری تهران برگزار می شود.

مهلت ثبت نام فقط تا چهارشنبه ۶ شهریورماه

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیر اجرایی کارگاه (علی مدیری ۰۹۱۹۰۴۴۵۸۰۴) تماس حاصل فرمایند.

Visits: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا