اخبار هنرهای تجسمیفراخوان تصویرسازی

نمایس آثار برندگان «نشان آبان» به مناسبت هفته تصویرگری

نمایس آثار برندگان «نشان آبان» به مناسبت هفته تصویرگری | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3463 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
نمایس آثار برندگان «نشان آبان» به مناسبت هفته تصویرگری | آثار تصویرگران برتر دومین دوره‌ «نشان آبان» در «گالری ممیز» خانه‌ هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.

نمایس آثار برندگان «نشان آبان» به مناسبت هفته تصویرگری | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایلنا، آثار تصویرگری‌های «فرشید مثقالی»، «بهزاد غریب‌پور» و «عاطفه ملکی‌جو» که در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت دومین دوره‌ «نشان آبان» شده بودند در «گالری ممیز» خانه‌ هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.

در میان ۲۵۰ اثر به نمایش در آمده از این سه هنرمند ۴۶ فریم از نسخه اصلی تصویرگری‌های آن‌ها در کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز قرار دارد.

در این نمایشگاه که با عنوان «ما تصویرگر هستیم»  هم‌زمان با جشن پانزدهمین ساگرد تاسیس انجمن تصویرگران برپا شده ۲۰ اثر تصویرگری فرشید مثقالی و ۲۲ اثر از بهزاد غریب‌پور به عنوان پیش‌کسوتان این عرصه و ۴ اثر  از عاطفه ملکی‌جو تصویرگر جوان همراه با ۱۲ جلد از نسخه چاپی کتاب‌هایی که تصویرگری کرده‌اند در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 این آثار از گنجینه‌ موزه کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به امانت داده شده است.

علی بوذری، هدا حدادی، محسن حسن‌پور، نرگس محمدی، کمال طباطبایی، کیانوش غریب‌پور، حدیثه قربان، مجید کاظمی و علی هاشمی‌شهرکی اعضای شورای‌ سیاست‌گذاری این دوره از هفته تصویرگری هستند.

نمایشگاه هفته تصویرگری از چهارم آبان ۱۳۹۷ آغاز شده و تا ۱۵ آبان در خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان است.

Visits: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا