اخبار هنرهای تجسمیفراخوان انیمیشنمعرفی هنرمند

معرفی کارگردان چهار پروژه بعدی استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی

معرفی کارگردان چهار پروژه بعدی استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=8478 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
معرفی کارگردان چهار پروژه بعدی استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی |‌ استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی به‌تازگی چهار کارگردان برای ۴ پروژه آینده خود را استخدام و معرفی کرده است.

معرفی کارگردان چهار پروژه بعدی استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی |‌ به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از روزرنگ استودیوی انیمیشن‌سازی شرکت والت دیزنی اطلاعات جدیدی از وضعیت پروژه‌های آینده خود به اشتراک گذاشته است. این استودیو به‌تازگی از استخدام ۴ فیلمساز برای ساخت محتوای اورجینال و جدید خبر داده است. طبق گفته دیزنی، کارلوس لوپز استرادا با سابقه کارگردانی فیلم Blindspotting و یک قسمت از فصل سوم سریال Legion (لیجن) و سوزی یونسی، کارگردانی ایرانی-آمریکایی با سابقه کارگردانی فیلم Unlovable و فیلم Dear Lemon Lima، به‌همراه مارک اسمیت و جوزی ترینیداد، از انیماتورهای با تجربه دیزنی، چهار شخصی هستند هر یک قرار است یک پروژه متفاوت و اورجینال را کارگردانی کنند که هر چهار پروژه برای اکران در نظر گرفته شده است. این خبر در حالی منتشر شده که جنیفر لی، مدیر بخش خلاقیت بخش انیمیشن‌سازی والت دیزنی پیش از این و در زمان تایید ساخت انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) وعده داده بود که قرار است فرصت یکسانی به همه گروه‌ها داده شود. لی که کارگردان و نویسنده هر دو قسمت انیمیشن Frozen (فروزن) است، در بیانیه منتشر شده، گفت:

هدف ما این است که استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی به‌عنوان یک خانه برتر برای فیلمسازان علاقه‌مند به گفتن داستان‌های جذاب در یک محیط انیمیشنی و بدون محدودیت دارند، شناخته شود. کارلوس و سوزی دو فیلمساز مبتکر و باورنکردنی هستند که کارهای هر دو با تحسین زیادی مواجه شده است. جوزی و مارک هم استاد و شخص اول طراحی هنری داستان‌ها هستند که در شکل دادن بسیاری از داستان‌ها مثل انیمیشن Zootopia (زوتوپیا) و انیمیشن Frozen 2 (فروزن ۲) نقش موثر و پر رنگی‌ داشته‌اند. ما از اینکه این چهار هنرمند با استعداد به‌عنوان کارگردان به استودیویی که ۹۶ سال قدمت دارد، اضافه شده‌اند و قرار است به ما در ساخت داستان‌های آینده کمک کنند، بسیار هیجان زده‌ایم. این ماجراجویی‌ها در دنیایی کاملا اورجینال با داستان‌هایی از سراسر جهان جریان دارند که شامل نسل بعدی آثار موزیکال نیز خواهد بود.

معرفی کارگردان چهار پروژه بعدی استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=8478 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام : @AsarArtAtelier 👆

ترینیداد از سال ۲۰۰۴ به دیزنی انیمیشن اضافه شد و در تیم داستانی این استودیو در پروژه‌هایی مثل انیمیشن Zootopia و انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) حضور داشته است. او همچنین بخشی از تیم انیمیشن Tangled (تنگلد) و انیمیشن The Princess and the Frog (شاهدخت و قورباغه) نیز بوده است. اسمیت نیز از سال ۱۹۹۳ توسط دیزنی استخدام شده بود و اکنون کارگردان داستانی انیمیشن Frozen 2 است که وظیفه دارد تا دیدگاه و بینش کارگردان‌ها از خط داستان انیمیشن را روی صحنه نمایش به تصویر بکشد. او همچنین سابقه کار در انیمیشن Treasure Planet (سیاره گنج)، انیمیشن Tangled، انیمیشن Frozen، انیمیشن Big Hero 6 (بیگ هیرو ۶) و انیمیشن Zootopia را نیز داشته است.

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا