اخبار هنرهای تجسمیفراخوان حجم و مجسمهمعرفی هنرمند

هنری که به درختان جان بخشید

هنری که به درختان جان بخشید لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=8796 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
هنری که به درختان جان بخشید | «آندریا گاندینی»، مجسمه‌ساز  ۲۲ ساله‌ای است که با تبدیل کردن کنده درختان سطح شهر به یک اثر هنری به شهرت رسیده است.

هنری که به درختان جان بخشید | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، «گاندینی» خلق مجسمه‌های چوبی از کنده‌ درختان خشکیده را از پنج سال گذشته و در شهر «رم» آغاز کرد. «رم»  به عنوان یکی از سرسبزترین شهرهای اروپا که بیش از  ۳۱۳ هزار درخت را در پارک‌ ها وخیابان های خود جای داده است،‌ شناخته می‌شود.

این هنرمند بیان کرد:« من از زمانی که کودک بودم کار ساخت مجسمه‌های چوبی را در گاراژ آغاز کردم. سپس تصمیم گرفتم کنده‌ درختی که در خیابان قرار داشت را بتراشم و این آغاز پروژه ساخت مجسمه از کنده‌های درختان شهر «‌رم» بود.»

 «گاندینی» افزود: «یک هفته طول می‌کشد تا یک مجسمه ساخته شود، سپس این اثر به همه تعلق دارد.»

هنری که به درختان جان بخشید لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=8796 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام : @AsarArtAtelier 👆

این هنرمند، موقعیت‌ مکانی این مجسمه‌های چوبی را در وبسایت خود مشخص می‌کند. حالا این مجسمه‌ها به جاذبه‌های توریستی شهر تبدیل شده‌اند. حتی راهنماهای تورهای گردشگری نیز بازدید از این مجسمه‌های چوبی‌ را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

اما برخلاف محبوبیت بالای آثار هنری «گاندینی» بین مردم شهر و گردشگران، مقامات «‌رم» از دیدن این مجسمه‌ها در سطح شهر چندان خوشحال نیستند.

با اینکه هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت تراشیدن و حکاکی بر روی درختان خشکیده این شهر وجود ندارد، اما پلیس «رم»  بارها «گاندینی» را از کار کردن در مناطق تاریخی شهر منع کرده است.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا