اخبار هنرهای تجسمی

معرفی داوران و هنرمندان راه‌یافته به سومین جایزه هنر معاصر ویستا

معرفی داوران و هنرمندان راه‌یافته به سومین جایزه هنر معاصر ویستا لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=8807 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
معرفی داوران و هنرمندان راه‌یافته به سومین جایزه هنر معاصر ویستا | هیات داوران و ۱۰ هنرمند راه‌یافته به مرحله نهایی سومین جایزه «هنر معاصر ویستا» ۳۰ میلیون تومانی معرفی شدند.

معرفی داوران و هنرمندان راه‌یافته به سومین جایزه هنر معاصر ویستا | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از خبرگزاری مهر، سومین جایزه «هنر معاصر ویستا» همچون سال های پیش با هدف شناخت و معرفیِ ایده های برتر در عرصه هنرهای تجسمی، در آخرین مراحل برگزاری قرار دارد. ۱۰ هنرمند راه یافته به مرحله نهایی این جایزه ۳۰ میلیون تومانی و نیز هیات داوری معرفی شدند.

در سومین دوره از جایزه هنر معاصر ویستا، هیأت انتخاب متشکل از نازگل انصاری نیا، رزیتا شرف جهان، پریسا پهلوان، حمید سوری، بهنام کامرانی و بهرنگ صمدزادگان، با در نظر گرفتن معیارها و ارزش‌هایی همچون معاصر بودن، پشتوانۀ نظری، امکان اجرا و وجود پتانسیل های فرهنگی، ایده های ارسالی در قالب طرح های پیشنهادی را مورد بررسی و داوری قرار دادند.

موضوع این دوره از مسابقه آزاد اعلام شده بود، و شرکت کنندگان می توانستند طرح های پیشنهادیِ خود را فارغ از هر محدودیتی در انتخاب رسانۀ اجرایی با هر موضوعی برای شرکت در مسابقه به گالری ویستا ارسال کنند.

بر این اساس، اولدوز نبی زاده، ایمان جسمی، آیسا رشیدی، حمیدرضا آزاد، ساناهین بابا جانیانس، سمیرا رحبانی، شانا عبدالهیان و احسان علیزاده، کلثوم صالحی و هوفر حقیقی به عنوان ۱۰ هنرمند راه یافته به مرحله نهایی معرفی شدند.

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا