اطلاع‌رسانیفراخوان عکاسی

اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان سینما برای عکاسان متقاضی عضویت

اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان سینما برای عکاسان متقاضی عضویت لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9281 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان سینما برای عکاسان متقاضی عضویت | انجمن صنفی عکاسان سینما در پی حمایت و پیگیری حقوق اعضای خود بر پایه مواد اساسنامه و آئین‌نامه عضویت و همچنین تفاهم‌نامه‌های فی مابین با سایر صنف‌های سینمایی اعلام می‌کند از این پس تأییدیه‌های لازم از انجمن عکاسان سینما برای تمامی متقاضیان عضویت در انجمن درخصوص عکاسی از پروژه‌های سینمایی الزامی و ارائه آنها در زمان عضویت ضروری است.

اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان سینما برای عکاسان متقاضی عضویت | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا، عکاسان برای دریافت نامه تأییدیه باید موارد زیر را رعایت کنند:

ارسال معرفی‌نامه رسمی از سوی تهیه‌کننده، مدیر تولید یا کارگردان پروژه سینمایی به انجمن صنفی عکاسان سینما درخصوص بهره‌مندی از خدمات عکاس مذکور، ارائه رزومه از سوی عکاس و ارائه نمونه کارهای عکاسی صحنه و پشت صحنه که توسط شخص عکاس تهیه شده است.

متقاضیان مدارک مورد نیاز را به نشانی خیابان بهار جنوبی، کوچه سمنان، پلاک ۲۹، خانه سینما، انجمن صنفی عکاسان سینما ارسال کنند. هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما ضمن بررسی موارد فوق پاسخ کتبی خود را در این خصوص صادر می‌کند، لذا از تمامی عکاسان فعال در حوزه سینما که قصد عضویت در انجمن صنفی عکاسان سینما را دارند، درخواست می‌شود ضمن رعایت اصول حرفه‌ای سینما و عکاسی صحنه، نسبت به ارائه موارد فوق به هنگام شروع فعالیت در پروژه‌های سینمایی اقدام کنند.

در صورتی که متقاضی تائیدیه صادرشده از سوی انجمن را کسب نکند، آن پروژه به عنوان فعالیت حرفه‌ای متقاضی در نظر گرفته نشده و فاقد شرایط لازم جهت عضویت در انجمن خواهد بود.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا