اخبار هنرهای تجسمیفراخوان تصویرسازی

نمایشگاه تصویرگری خانه هنرمندان ناتمام ماند

نمایشگاه تصویرگری خانه هنرمندان ناتمام ماند لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9326 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
نمایشگاه تصویرگری خانه هنرمندان ناتمام ماند | نمایشگاه هفته تصویرگری ۹۸ که از روز جمعه (۱۰ آبان ماه) در خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرد، پس از دو روز به دلیل آنچه مشکلات فنی عنوان شده است، تعطیل شد.

نمایشگاه تصویرگری خانه هنرمندان ناتمام ماند | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا، این نمایشگاه که قرار بود تا تاریخ ۲۱ آبان ماه در خانه هنرمندان ایران دایر باشد، ظهر امروز با اعلام روابط عمومی این نهاد فرهنگی تعطیل شد. 

روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران در پیامی اعلا کرد که «در پی بروز برخی مشکلات فنی و مهندسی، ادامه نمایشگاه‌های هفته تصویرگری در خانه هنرمندان ایران مقدور نبوده و نمایشگاه‌های مربوطه روز یکشنبه ۱۲ آبان به کار خود در این مجموعه پایان داد.»

همچنین در این پیام خانه هنرمندان ایران از هیات مدیره و اعضای انجمن تصویرگران ایران و علاقه‌مندان به هنر عذرخواهی کند.

در این میان علی بوذری _ مدیر عامل انجمن تصویرگران ایران _ نیز در گفت‌وگویی با ایسنا اظهار کرد که از این موضوع بی‌اطلاع بوده و این پیام را امروز دریافت کرده است. 

او همچنین یادآور شد که اگر از مشکلات فنی نمایشگاه‌های خانه هنرمندان ایران آگاه بود، طبیعتا نمایشگاه هفته تصویرگری را در این مکان برگزار نمی‌کردند.

اما آسیه مزینانی، معاون فرهنگی و هنری خانه هنرمندان در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود مشکلات فنی اقدام به برگزاری این نمایشگاه شده است، اظهار کرد که روابط عمومی خانه هنرمندان ایران باید در این زمینه پاسخگو باشد. این درحالی است که روابط عمومی این خانه بر این باور است که توضیحات بیشتر درباره علت مشکلات فنی برعهده بخش معاونت فرهنگی و هنری خانه هنرمندان است. 

بر این اساس با وجود پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، علت دقیق مشکلات فنی خانه هنرمندان و چرایی پیش‌بینی نکردن این مشکلات پیش از برگزاری نمایشگاه هفته تصویرگری مشخص نشد. 

Visits: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا