اخبار استان اردبیلاخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانیفراخوان نقاشی

ورکشاپ و نمایشگاه آبرنگ در شهرستان نمین

ورکشاپ و نمایشگاه آبرنگ در شهرستان نمین لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9506 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆

ورکشاپ و نمایشگاه آبرنگ در شهرستان نمین | به گزارش آتلیه اثرهنری ورکشاپ و نمایشگاه نقاشی آبرنگ حجت‌اله عینی روز چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ در شهرستان نمین برپا خواهد شد.

نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح ۲۲ آبان جهت بازدید عموم افتتاح و ورکشاپ آبرنگ نیز روز پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ شروع و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

آقای حجت‌اله عینی پیش از این در اردبیل نمایشگاه و ورکشاپ آبرنگ خود را به صورت آزاد و با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان در شهر اردبیل اجرا کرده بود و در ادامه برنامه‌های خود، آن را به شهرستان‌ها نیز کشانده است.

این هنرمند دارای مدرک فوق لیسانس ارتباط تصویری بوده و در زمینه نقاشی آبرنگ، گرافیک، حجم و هنر مفهومی تخصص دارد. وی عضو انجمن بین‌المللی نقاشی آبرنگ بوده و از اساتید مطرح ارتباط تصویری، طراحی و معماری به شمار می‌رود.

عینی در زمینه حجم و هنر مفهومی نیز آثار قابل توجهی را خلق کرده و در این زمینه نیز دستی بر آتش دارد.

ورکشاپ و نمایشگاه آبرنگ در شهرستان نمین لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9506 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام : @AsarArtAtelier 👆

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا