اخبار هنرهای تجسمیپژوهشنشست تخصصیهنرهای تجسمی

هنر بازیافت در دومین همایش هنرهای تجسمی و محیط‌زیست

هنر بازیافت در دومین همایش هنرهای تجسمی و محیط‌زیست لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9532 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
هنر بازیافت در دومین همایش هنرهای تجسمی و محیط‌زیست |‌ دومین همایش بین‌المللی هنرهای تجسمی و محیط زیست با محوریت «هنر بازیافت» در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

هنر بازیافت در دومین همایش هنرهای تجسمی و محیط‌زیست | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایرنا دومین همایش بین المللی هنرهای تجسمی و محیط زیست با محوریت هنر بازیافت و در دو بخش تئوری و نمایشگاهی در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود.
این همایش که در دومین گام خود نگاه و رویکرد ویژه ای به هنر بازیافت دارد روز چهارشنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۶ با گشایش بخش نمایشگاهی در نگارخانه خیال شرقی و بخش پژوهشی و نشست های تخصصی در سالن سینماتک این مجموعه آغاز خواهد شد.
بخش نمایشگاهی شامل ۱۵۰ اثر از ده ها هنرمند ایرانی است که در قالب های نقاشی، حجم های بازیافتی، پوستر، پرفورمنس و هنر مفهومی به موضوع بازیافت در هنر اختصاص یافته است. این نمایشگاه تا ۲۹ آبان میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.
همچنین بخش تئوری و پژوهشی این همایش بین المللی نیز به مدت ۲ روز با حضور صاحبنظران و کارشناسان هنری تا عصر پنجشنبه ۲۴ آبان به کار خود ادامه خواهد داد.
دانشگاه الزهرا با همکاری فرهنگستان هنر و موسسه فرهنگی هنری صبا برگزارکننده این همایش است که در دومین تجربه برگزاری خود موفق به جذب و مشارکت شمار زیادی از هنرمندان کشورمان با رویکردها و گرایش های مختلف در ارائه و تبیین دغدغه های زیست محیطی با شیوه های متنوع و گوناگون هنرهای تجسمی شده است.
علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه و حضور در نشست های تخصصی می توانند به نشانی خیابان ولیعصر(عج) خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر پلاک ۱۲۵ مراجعه کنند.

Visits: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا