اخبار هنرهای تجسمیفراخوان طراحی پوسترفراخوان عکاسیفراخوان گرافیک

تمدید مهلت ارسال اثر به سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت

تمدید مهلت ارسال اثر به سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9556 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
مهلت ارسال اثر به هشتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت که به همت جامعه ایمانی مشعر در حال برگزاری است، تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال اثر به سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، طبق اعلام جامعه ایمانی مشعر، مهلت ارسال اثر به جشنواره که به همت این جامعه در حال برگزاری است، تا یکم آذرماه تمدید شد. 

در اطلاعیه جامعه ایمانی مشعر در این زمینه آمده است که با توجه به حضور گسترده هیأت‌های سراسر کشور در امر خدمت‌رسانی و کمک به مردم در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده و از آنجا که در سوگواره هشتم بخشی ویژه در رابطه با خدمات اجتماعی هیأت ایجاد شده است، از عموم عکاسان حاضر در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده دعوت می‌شود تا آثار خود را برای شرکت در هشتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت ارسال کنند. 

بخش خدمات اجتماعی ویژه هیأت شامل ۲ زیربخش تک‌عکس و مجموعه عکس است که به نفر اول بخش تک‌عکس ۲ میلیون و به نفر برتر بخش مجموعه عکس، 3 میلیون تومان هدیه می‌شود. 

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا