فراخوانفراخوان تصویرسازیفراخوان چیدمانفراخوان حجم و مجسمهفراخوان خوشنویسیفراخوان طراحیفراخوان عکاسیفراخوان کاریکاتورفراخوان گرافیکفراخوان نقاشیفراخوان نقاشیخطفراخوان نگارگریفراخوان هنر دیجیتالهنرهای تجسمی

مسابقات سالانه بین المللی Embracing Our Differences

مسابقات سالانه بین المللی Embracing Our Differences لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9619 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
مسابقات سالانه بین المللی Embracing Our Differences |‌ از هنرمندان ، متخصصان ، آماتورها ، دانشجویان خواسته می شود تفسیر خود را با عنوان “غنی کردن زندگی برپایه تنوع و شمول” ارائه دهند.

مسابقات سالانه بین المللی Embracing Our Differences |‌ به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از مجله فرد مسابقه “پذیرش تفاوت های ما” از شما دعوت می کند تا در ایجاد جهانی که اختلافات در آن پذیرفته می شود و فردیت در آن جشن گرفته می شود ، شرکت کنید. با ارائه هنرهای تجسمی خود به مسابقات سالانه بین المللی Embracing Our Differences ، وارد بخشی از این تغییر مهیج شوید.

اثر هنری اوریجینال شما می تواند در هر اندازه و با هر مدیایی ​​باشد؛ با این حال ، باید کارتان را به عنوان یک فایل دیجیتال با وضوح بالا ایجاد یا اسکن کرده و ارسال کنید. کارهای ارسالی باید جهت افقی داشته باشند.

برای دیدن آثار برنده گذشته اینجا را کلیک کنید.

ثبت نام در این مسابقه رایگان است

جوایز
در مجموع ۳۰۰۰ دلار به صورت سه جوایز جداگانه اهدا می شود – ۱۰۰۰ دلار برای “بهترین در بخش بزرگسال ” ، “بهترین در بخش دانشجویی” و “اثر منتخب مردمی”.

۵۰ اثر از بین ارسالها برای ورود به نمایشگاه انتخاب خواهد شد. این نمایشگاه در پارک Bayfront در مرکز شهر Sarasota ، فلوریدا ، آمریکا نمایش داده می شود.

آخرین مهلت ثبت نام: ۷ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۶ مهر ۹۹)

شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است.

وب سایت مسابقه
برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.embracingourdifferences.org/submit-art-2021-exhibit مراجعه کنید

Visits: 22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا