فراخوانفراخوان چاپفراخوان گرافیکفراخوان نقاشی

فراخوان نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه چاپ تایوان

فراخوان نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه چاپ تایوان لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9794 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه چاپ تایوان | نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه چاپ R.O.C 2020 برگزار می‌شود.

فراخوان نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه چاپ تایوان | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین موزه هنرهای زیبای تایوان برگزاری این رویداد هنری را برعهده دارد. نمایشگاه بین‌المللی چاپ دوسالانه R.O.C که در سال ۱۹۸۳ تأسیس شده، یکی از با سابقه‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ جهان است که امروز در حال فعالیت است. هدف از برگزاری این دوسالانه ترویج هنر چاپ و تقویت تبادل فرهنگی با مشارکت هنرمندان با استعداد در سراسر جهان است، ضمنا شرکت در این رویداد هنری رایگان است.

آثار ارسالی باید به صورت چاپ اصلی روی کاغذ باشند؛ همچنین کلیه تکنیک‌های چاپ از جمله چاپ دیجیتال نیز پذیرفته می‌شود.

این آثار  نباید از ابعاد ۱۵۰ در ۱۵۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر بزرگ‌تر و از اندازه ۴۰ در ۴۰ در ۴۰ سانتی متر کوچک‌تر باشد. همچنین کار باید در سال ۲۰۱۷ یا بعد از آن به پایان رسیده باشد.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به برگزیدگان یک جایزه طلا به ارزش  ۴۰۰،۰۰۰ NTD (دلار تایوان)، یک جایزه نقره  ۲۰۰،۰۰۰ NTD، یک جایزه برنز  ۱۰۰،۰۰۰ NTD، جایزه ویژه هیئت داوران به دونفر هر نفر ۸۰،۰۰۰ NTD ، جایزه هنرمندان شایسته به ۵ نفر هر یک ۵۰۰۰ NTD و به ۵ اثر قابل تقدیر هر کدام  ۳۰،۰۰۰ NTD اهدا خواهد کرد.

علاقمندان به حضور در این رویداد هنری می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۰ (۱۶ بهمن ۹۸) به سایت http://printbiennial.ntmofa.gov.tw/print19/en/index.html مراجعه کنند.

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا