اخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانینقد هنر

قرار است از هنرمندان مالیات گرفته شود!

قرار است از هنرمندان مالیات گرفته شود! لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9798 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
کامبیز درم‌بخش، کاریکاتوریست پیشکسوت با انتشاری کاریکاتوری نسبت به حذف بخشودگی مالی هنرمندان و کلیه فعالیت‌های هنری واکنش نشان داد. 

قرار است از هنرمندان مالیات گرفته شود! | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا، انتشار متنی با عنوان «پیش‌نویس لایحه اصلاح برخی قوانین و مقررات مالیاتی» که بخشی از آن لغو معافیت مالیاتی کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری را به دنبال دارد، نگرانی‌هایی را در میان اصناف گوناگون حوزه فرهنگ و هنر از جمله عرصه هنرهای تجسمی ایجاد کرده و بعضا واکنش‌هایی را نیز به دنبال داشته است.

در همین راستا کامبیز درم‌بخش نیز با انتشار کاریکاتوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این موضوع با این عنوان که «قرار است از هنرمندان مالیات گرفته شود»، واکنش داد.

هادی مظفری، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی نیز با بازنشر این کاریکاتور در صفحه شخصی خود، در اینستاگرام نوشت:‌ «خبر خوبی نیست، اینکه وزارت اقتصاد می‌خواهد از هنرمندان مالیات بگیرد … آقای اقتصاد و دارای‍ی هنرمندان از مالیات معاف بودند و باید بمانند‍!».

قرار است از هنرمندان مالیات گرفته شود! لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9798 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام : @AsarArtAtelier 👆

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا