فراخوانفراخوان عکاسی

جشنواره عکاسی خبری ۲۰۲۰ Lumix

جشنواره عکاسی خبری ۲۰۲۰ Lumix لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9890 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
جشنواره عکاسی خبری ۲۰۲۰ Lumix | هفتمین دوره جشنواره Lumix برای عکاس خبری جوان در حال حاضر متقاضی دریافت نسخه ۲۰۲۰ رقابت فوتو ژورنالیسم خود است.

جشنواره عکاسی خبری ۲۰۲۰ Lumix | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از مجله فرد این جشنواره به قدرت عکاسی خبری در دنیای تصویر گرای ما گواهی می دهد. عکاسی خبری اساسا بر درک ما از بشریت از همه جنبه های آن تاثیر می گذارد، باعث می شود که آموزش و حساسیت ما تقویت شود ، احساسات ما را برانگیزد و ما را قادر به اشتراک گذاری احساسمان می کند.

جشنواره LUMIX ، در چند دسته ، عکاس خبری جوان و اجتماعی قرن بیست و یکم را برمی گزیند که به طور جدی به بررسی روندهای سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، زیست محیطی و فناوری می پردازد. تمرکز بر روی قالب های روایت روزنامه نگاری ، فرمت های روایی ترنسمدیا و چشم اندازهای فعلی این مستند است.

دو دسته وجود دارد:

جایزه عکاسان فریلنسر ۲۰۲۰

در این دسته ، هر متقاضی می تواند تنها ۱ مجموعه تصویر ارسال کند. این پروژه باید حداقل ۱۲ عکس داشته باشد ، اما بیش از ۳۰ عکس قبول نمی شود. پروژه های گروهی نیز مجاز هستند. این پروژه ها ممکن است قبلاً در جشنواره های دیگر منتشر شده یا برگیزده شده باشد.

فایلها باید شامل داده های با کیفیت (۳۰۰ (dpi از تصاویر ، با زیرنویس های کامل و متن نمایشگاهی ، و همچنین شرح حال شخصی هنرمند و پرتره او باشند.

یک تیم بین المللی پروژه هایی را که به نمایش گذاشته می شوند ، انتخاب می کند. آثار انتخاب شده  بطور خودکار در بخشهای جایزه فریلنسر ، جایزه عکاسی Lammerhuber ، جایزه Umweltdruckerei ، جایزه انتخاب مردم HAZ و هر جوایز دیگری که اهدا می شوند ، شرکت می کنند.

جایزه داستانگویی دیجیتال

ارسالی برای این مسابقه می تواند شامل نمایش اسلایدها ، گزارش های چندرسانه ای ، ریپورتاژ، داستان گویی ، مستندهای وب و مفاهیم داستان پردازی انتقالی در راستای روح جشنواره باشد.

ارسال برای این مسابقه می تواند داستانهای دیجیتالی یا مستندهایی باشد که در درجه اول از عکس یا تصاویر متحرک تشکیل شده و بصورت آنلاین در دسترس هستند. این شامل فیلم های وب ، گزارش های چندرسانه ای ، نمایش اسلای تعاملی ، فیلم های ۳۶۰ درجه و برنامه های VR و همچنین داستان های اینستاگرام و سریال های YouTube است. مستندات آنلاین پروژه های ترنسمدیا مجاز است. متون نوشتاری یا گفتاری باید به زبان انگلیسی یا آلمانی باشد. ارسال ها باید از طریق لینک های آنلاین در دسترس باشند.

هر متقاضی یا تیم می تواند تنها ۱ پروژه در این گروه ارائه دهد. این پروژه ممکن است قبلاً منتشر شده ، نشان داده شده و یا برگزیده باشد.

کارهای ارسالی باید بعد از ۱ نوامبر ۲۰۱۷ ایجاد شده باشند. پروژه ها ممکن است توسط عکاسان انفرادی یا به صورت آثار مشترک ایجاد شده باشد. درخواست برای هر دو دسته امکان پذیر است (سری عکس / داستان عکس و داستان گویی دیجیتال). بهترین پروژه ها در هر دو بخش در ۸۰ نمایشگاه در طول جشنواره ارائه می شود. محتوای این جشنواره به ژورنالیسم تجسمی جوان ، متعهد اجتماعی قرن بیست و یکم در هانوفر برگزار خواهد شد. با استفاده از ابزار بیان ذاتی در قالب های روایی روزنامه نگاری ، روزنامه نگاری ، روی چشم اندازهای فعلی مستند تمرکز خواهد کرد و اینها را به عنوان رسانه ای برای مشارکت فعال در مباحث جهانی درک می کند.

هزینه ثبت نام رایگان است.

عکاسان خبری که زیر ۳۵ سال هستند، می توانند شرکت کنند

جوایز:

جایزه عکاسان فریلنسر ۲۰۲۰

یک هیئت منصفه بین المللی یک پروژه را با جایزه فریلنسر که با ۱۰،۰۰۰ یورو دریافت می کند ، متمایز می کند. دو نفر برگزیده بعدی خواهد شد که هر یک از آنها ۱۰۰۰ یورو دریافت می کند. علاوه بر این ، ناشر Photobook Lois Lammerhuber جایزه عکاسی Lammerhuber ، که ۵۰۰۰ یورو می باشد ، برای بهترین داستان از زندگی روزمره اعطا می کند.

جایزه داستان دیجیتال

تیمی از مربیان پروژه هایی را که در جشنواره نمایش داده می شود ، از بین کلیه ارسال ها انتخاب می کنند. این پروژه ها بطور خودکار در جوایز داستان پردازی دیجیتال LUMIX شرکت خواهند کرد. یک هیئت داوران بین المللی یک پروژه را با جایزه LUMIX Digital Stellingtelling که با ۵۰۰۰ یورو وقف است ، متمایز می کند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸)

سایت فراخوان

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا