فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان مسابقه عکاسی New Cosmos

فراخوان مسابقه عکاسی New Cosmos لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=12811 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان مسابقه عکاسی New Cosmos | عکاسی از کیهان جدید یک رقابت بین المللی است که توسط Canon Inc. حمایت می شود.

فراخوان مسابقه عکاسی New Cosmos | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله فرد کیهان جدید عکاسی از تلاش عکاسان برای ایجاد تصاویر یا فیلم ها / ویدئو ها یا تلفیقی از این دو که فراتر از مفاهیم و ژانرهای عکاسی قبلی است ، پشتیبانی می کند. ما همچنین تصاویر و فیلم ها / ویدئو هایی که مداوم و متوالی هستند را مدنظر داریم. ما امیدواریم شاهد آثار ویدیویی کاملاً جدید باشیم که تاکنون کسی ندیده باشد.

بنابراین ، ما آثار شرکت کننده را تشویق می کنیم که نگاهی اجمالی به عکاسی فردا نشان می دهد و صحنه های جدیدی را برای عکاسی و هنر باز می کند.

کارهای شرکت داده شده محدود به آثار عکاسی اصلی هستند که برای جایزه یا شرت لیست در مسابقات یا رقابتهای دیگر انتخاب نشده اند. تصاویر ، فیلم ها / ویدئو ها و تلفیق این دو قابل قبول است. آثاری که به عنوان عکاسی به رسمیت شناخته نمی شوند ممکن است مورد قبول واقع نشوند.

می توانید با استفاده از سیستم اپلیکیشن وب ، یک نسخه دیجیتالی از کار خود ارسال کنید، یا می توانید کار خود را از طریق نامه پستی یا پیک ارسال کنید.

برای دیدن برندگان گذشته ، به http://global.canon/en/newcosmos/gallery/index.html مراجعه کنید

هزینه ثبت نام:
ورود به رقابت رایگان است.

جوایز
• جایزه بزرگ (۱): ۱۰۰۰،۰۰۰ ین ژاپن + هدیه محصولات Canon
• جوایز تعالی (۷): ۲۰۰،۰۰۰ ین ژاپن
• جوایز ذکر شده محترم (۱۴): ۳۰،۰۰۰ ین ژاپن

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۰ مه ۲۰۲۰ ( ۳۱ اردیبهشت ۹۹ )

چه کسی می تواند شرکت کند:
این رقابت برای همه آزاد است. هیچگونه محدودیتی در ملیت، سن، جنسیت یا تجربه وجود ندارد (عکاسان حرفه ای و آماتور می توانند شرکت کنند).

وب سایت مسابقه
برای کسب اطلاعات بیشتر به https://global.canon/en/newcosmos/competition/index.html مراجعه کنید

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا